نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1399 - 18:06
کلانتری گفت: در حقیقت هفته دولت متعلق به همین خانواده شهداست چرا که اهداف و آرمان شهدای ما در امتداد نهضت عاشورای حسینی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهید تیمور شریفی در گچساران گفت:خداوند توفیق داد که امروز همزمان با هفته دولت به خدمت خانواده معظم شهدا برسیم.

کلانتری افزود: در حقیقت هفته دولت متعلق به خانواده شهداست چرا که اهداف و آرمان  شهدای ما در امتداد نهضت عاشورای حسینی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:شهیدان ما با معرفت و ولایتمداری که داشتند راه و هدفشان شان را به درستی انتخاب کردند ،اگرچه امروز خدمت به خانواده شهدا وظیفه ما مسئولین است، چرا که خانواده شهداء در نظام جمهوری اسلامی جایگاه بس رفیعی دارند.

رضا شریفی ،رئیس صنعت معدن و تجارت گچساران در توصیف خصوصیات برادر شهیدش گفت:از ویژگی های شهید شریفی توجه به نماز اول وقت بود،شهید دائم الوضو بودند و انس با قرآن و اخلاق مداری شهید زبانزد عام و خاص بود.

شهید تیمور شریفی در نهم شهریور ماه 47در گچساران متولد شد،وی به هنگام دوران دانشجویی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافت که 29بهمن ماه 64در عملیات غرور آفرین والفجر هشت(فاو)به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گفتنی است پیکر پاک این شهید والامقام به مدت 10سال مفقود الاثر بودند که پس از گذشت این مدت در عملیات تفحص کشف شده و به زادگاهش بازگشت.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها