نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1398 - 17:21
سید قدرت حسینی:وقتي كه تعدادي از مسئولين كشورى و استانى و همه مسئولين شهرستانى در كنار قانون شكنان صف آرائي مي نمايند تا حقوق شما مردم را تضييع كنند، مگر انتظار نتيجه اي غير از آنچه رخ داد، داشتيد؟!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید قدرت الله حسینی بحرینی ، کاندیدای  یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت ،  اولین بیانیه خود را پس از برگزاری انتخابات منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه  درادامه آمده است.

بسمه تعالي

مردم شريف و بصير گچساران و باشت
احتراماً، ابتدائاً به محضرتان عرض سلام و تحيت خالصانه دارم و از يكايك شما كه صادقانه و بدون توقع شخصي، صرفاً براي رفع تبعيض و بي عدالتي و پايان دادن به حاكميت خانوادگى برگرفته از فرهنگ طاغوت، به اين حقير رأي پاك داديد از صميم قلب سپاسگزارم در برابر آن همه تلاش هاي پر شور و هيجان و وصف ناشدني سر تعظيم فرود مى آورم و براى هميشه خود را مديون همت بلند و مواضع انقلابي و روح سُتُرگتان مي دانم.

زبانم قاصر است از تقرير كلماتى كه براي تشكر تقديم تان نمايم و قلمم ناتون از آن است كه الطاف بي نظير و بي ريا و صادقانه شما را به تحرير درآورم.

از خداوند قادر متعال عاجزانه مسئلت مي نمايم كه ملت ايران و همشهريان و هم استاني هايم را از بحران ابتلا به معضل ويروس كرونا برهاند و شرايط كشور به حالت عادي برگردد.

خواهران عزيز و برادران بزرگوار، كاملاً مطلع ايد كه سارقان حرفه اي، سرقتي بي نظير در تاريخ انتخابات هاي ايران را در گچساران و باشت مهندسي نمودند تا نتيجه دلخواه خود را كسب نمايند.

شما انقدر قدرتمند و مستحكم و با صلابت در صحنه ها حضور داشتيد كه رقيب هراسان دست گدايي خود را عاجزانه به هر سو دراز نمود و همه را به حمايت از خود طلبيد و از هر ترفند و شگرد بهره برد تا از معركه نفس گيري كه در آن گرفتار بود، نجات يابد.

در همين راستا زر دارانِ مديونِ رقيب، درب كيسه ها را براي به دست گرفتن فرصت هاي بعدي گشودند، بعضي حاميان معمم و مكلّاى مركز نشين، حمايت خود را هدفمند علني نمودند، قمه كش ها براي تاثير تيزي قمه هاي خود، از سوهان هاي جديد استفاده كردند، كارگزاران با مزد سر سپردگي خود را براي بهره بردن از بعضي منافع زودگذر دنيوى، در فرمانبردارى بى چون و چرا از رقيب شما، در ارتكاب به جرائم انتخاباتى چيزي كم نگذاشتند.

گُسيل يافتگان از ديگر استان ها و شهرستان هاي مختلف با حضور خود در روستا ها و شهر ها در گچساران و باشت سازماندهي شده، مستقر شدند، كد ها را غير واقعي ثبت نمودند، تعرفه ها را دسته دسته قبل از شروع زمان رأي گيري و خارج از حوزه هاي اَخذ رأى كنار هم چيدند، تهيدستان را تطميع نمودند تا از سقوط هميشگى خود نجات يابند.

البته اين اصحاب زر و زور و تزوير غافل اند، غافل از انتقام خداوند قهار، از حق كُشان و ستمگران به حقوق مردم.وقتي برخي از عمامه به سر ها بي اعتنا به رهنمود هاى امام المسلمين حضرت خامنه اى بزرگ و علماى متدين و انقلابى منطقه، كنار متجاوزين به حق الناس قرار مى گيرند،
وقتي كه برخى سرشناسان و كساني كه تحصيلات عاليه دارند عملاً براي سرقت و خريد آراء مردم، سر از پا نمى شناسند.

وقتي كه مسئولين اجرائي انتخابات ( كه مثلاً امانت دار هستند ) با تمام توان و به صورت ويژه بر روى صندوق ها چينش نيرو مى نمايند تا نتيجه انتخابات را به نفع كانديداي خود تغيير دهند،وقتي كه تعدادي از مسئولين كشورى و استانى و همه مسئولين شهرستانى در كنار قانون شكنان صف آرائي مي نمايند تا حقوق شما مردم را تضييع كنند، مگر انتظار نتيجه اي غير از آنچه رخ داد، داشتيد؟!.

برادران عزيز و خواهران مكرمه، به اين نكته بسيار مهم توجه بفرمائيد:

تعداد ١٥٠ شعبه و صندوق اَخذ رأى در دو شهرستان گچساران و باشت آراء مردم را ثبت مى نمودند. اگر تمامى اين شعبات بدون وقفه و مستمر در مدت ١٢ ساعت ( ٨ صبح تا ٨ شب) اقدام به اَخذ رأى نموده باشند، جمعاً ١٠٨ هزار دقيقه وقت صرف شده است و اگر براي اَخذ راى هر نفر ٢ دقيقه زمان منظور گردد، كل آرائي كه ميتوان اَخذ نمود، ٥٤٠٠٠ رأي ميشود، در صورتي كه تعداد آراء به اصطلاح اَخذ شده، ٧٧٨٠٠رأى مي باشد و اين در حالى است كه حدود ٦٠ صندوق، روستايى و سيار بوده است و خيلى از صندوق ها در چندين ساعت مراجعه كننده نداشته است، و مثال مستند ديگر حوزه انتخابيه كهگيلويه بزرگ است كه تعداد ٣٤٦ صندوق يا شعبه اَخذ رأي وجود داشته است.

طبق فرمول فوق اگر در مدت ١٣ ساعت (٨ صبح تا ٩ شب) اقدام به اَخذ رأى نموده باشند جمعاً، ٤٤٩٨ ساعت و يا ٢٦٩٨٨٠ دقيقه وقت صرف شده است. اگر به ازاي هر نفر رأى دهنده، دو دقيقه زمان منظور گردد بايد ١٣٤٩٤٠ رأى به صندوق ها ريخته شده باشد در صورتي كه تعداد ١٢٩٤٧٨ رأي اَخذ گرديده است يعني ٥٤٦٢ رأى كمتر از ميزان آرائي است كه به ازاى هر نفر دو دقيقه زمان در نظر گرفته شده است.

جناب منتخب گچساران و باشت و فرمانداران ايشان هم انتخابات در گچساران و كهگيلويه را مقايسه كنند و هم پاسخ بدهند كه اين ٢٣ هزار و ٨٠٠ رأى اضافى را از كجا آورده اند؟؟!! خواهران و برادران بويژه جوانان عزيز، حقير به عنوان يك فرهنگى معتقد به مبدأ و معاد و آيات وحيانى تا زنده ام بى توجه به حُطام دنيا و نداشتن حبّ جاه و مقام در كنار شما خواهم بود و با كسانى كه مزوّرانه در اَركان نظام نفوذ نموده اند و زر و زور را در منطقه نهادينه كرده اند با اعتقاد قوى به مبانى دينى و به تبعيت از سيره اجداد طاهرين عليهم السلام مبارزه خواهم نمود و حاميان زر و زور و تزوير بدانند ديوار كج زود فرو مى ريزد و بار كج به مقصد و منزل نخواهد رسيد.

در پايان لازم مي دانم از استاندار محترم و معاونت سياسى و امنيتى ايشان و كليه نيرو هاى امنيتى، قضايى، انتظامى، نظارتى و نظامى كه در حد توان خود سعي در برگزارى انتخاباتى سالم داشتند ولى…

صميمانه سپاسگزارم.
با تجديد احترام
سيد قدرت الله حسينى بحرينى
٩٨/١٢/٢٢

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها