نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1398 - 6:20
اخیرا جنابعالی خود را فردی انقلابی و خارج از صف بندی های سیاسی معرفی کرده اید ،جدا از اینکه انقلابی بودن فرد در عمل است ،چرا بعد از سالها شفاف به مردم نمی گویید از کدام حزب و جناحید؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اصغر اسلامی ،فعال سیاسی گچساران در مطلبی نوشت:

جناب اقای غلامرضا تاج گردون

با عرض سلام و تحیات

باخبر شدیم درکارناوال انتخاباتی جنابتان قصد لشکرکشی به بویراحمد گرمسیر را دارد ضمن عرض خیرمقدم و شادباش  بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ بویراحمد گرمسیر چند سوال  ز وکیل خود در مجلس شورای اسلامی  دارم که پاسخ جنابعالی خالی از لطف نیست

1-در زمان سکانداری جنابعالی در شهرستان گچساران در بحث اشتغال از جمله تونل دیل-شرکت نفت-اداره مالیات-پتروشیمی و...چند نفر از این خطه مشغول به کار شدند؟.

2-از ظرفیت نخبگان این خطه در شرکت های تابع نفت و وزارت نفت و ... استفاده نشد دلیل آن چه بود؟.

3- ضمن احترام به مردم محترم باشت وباوی و ابریگون چرا همایش بویراحمد گرمسیر بر خلاف نام آن در ابریگون که از لحاظ جغرافیایی جز شهرستان شهیدپرور باشت می باشد، برگزار میشود؟.

4-اخیرا جنابعالی خود را فردی انقلابی و خارج از صف بندی های سیاسی معرفی کرده اید ،جدا از اینکه انقلابی بودن فرد در عمل است ،چرا بعد از سالها شفاف به مردم نمی گویید از کدام حزب و جناحید؟.

5-جنابعلی در سخنرانی اخیر خود نمایندگان اسبق شهرستان را موتورگازی سوار و خود را مازارتی سوار خواندید حال آنکه دو نماینده از این خطه بوده و افتخار بنده و تمام مردم گرمسیر این است که منتخبانمان مانند مردم عادی زندگی می کنند ولی آیا این کار شما توهین به قشر ضعیف جامعه و بخصوص مردم گرمسیر نیست؟.

6-دستاورد خود برا حوزه گرمسیر را تونل مواصلاتی میدانید که جای بسی سوال دارد لطفا ساده و شفاف بفرمایید مسیر تونل بر اساس مسیر نزدیک و خرج و هزینه کمتر بوده یا با فشار جنابعالی به دست اندرکاران چنین مسیری انتخاب شد؟.

اگر بافشار جنابعالی بوده که دخالت در مجموعه ای که در آن تخصص ندارید را نشان از روحیه قانون گریزی جنابعلی می دانم و اگر بر اساس شاخص ها و صرف هزینه و راه نزدیک و هموار بوده که جنابعالی سهم اندکی در این قضیه دارید ،هرچند که بنده این تونل و دیگر تونلهایی که در منطقه جنوب کشور در حال احداث هستند را بر اساس شاخص های توسعه کشوری  که در حال انجام هست می دانم

موفق و سربلند باشید

فرزند کوچک بویراحمد گرمسیر: اصغر اسلامی

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها