نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1398 - 10:08
تاجگردون در جمع دانشجویان دانشکده نفت و گازگفت:بنابراین در این جلسه هیچکدام از این افراد و مسئولین ردیف های جلویی جرات دست زدن و همراهی با شماها را نداشتند؛ نه اینکه ما بدمان بیاید،در واقع جرات نداشتیم، یعنی بخواهیم دست بزنیم اینها را دفتر نمایندگی ولی فقیه تذکر می دهد و ما هم رد صلاحیت می شویم وتکلیف باقی هم مشخص است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،نماینده گچساران و باشت در همایش دانشجویان جدیدالورود دانشکده نفت و گاز گچساران که در سالن اجتماعات فرهنگیان این شهرستان برگزار شد،گفت:معمولا اینجور جلسات هم در ذهن دانشجویان می ماند و هم اینکه وقتی به سن و سال ما هم می رسند معمولا با این خاطرات هم زندگی می کنند.

وی افزود:با توجه به سخنان دکتر عریان بنده هم به نوبه خودم به مدارج علمی دانشگاه یاسوج تبریک عرض می کنم،هرچند معتقدم باید نوع نگاه به دانشگاه یک نگاه علمی و صنفی باشد،الان در دوره ای قرار داریم که دانشجویانش خیلی بهتر از دوران دانشجویی ما هستند و آینده شان نیز بهتر از ماست ،حداقل از چند منظر می توان سنجید.

تاجگردون اظهارکرد:اینکه در یک فضای جدیدی حضور دارند که ماها نداشتیم و پردازش اطلاعات ، تبادل اطلاعات و نگاه به مسائل مختلف همه و همه را بخواهیم در نظر بگیریم سطوح علمی و اطلاعاتی دانشجویان امروز خیلی بیشتر از ماهاست و اگر این سطوح علمی با دانش نو توسط اساتید برجسته به خوبی به دانشجو منتقل بشود حتما دانشجویان ما بهتر از خودمان هستند و این یک واقعیت است.

نماینده گچساران و باشت در ادامه افزود:بنابراین امروز شما دانشجویان عزیز در شرایطی قرار داریدکه اگر با شما خوب رفتار شود حتما آینده شما خیلی بهتر از وضع کنونی ما خواهد بود،دانشجویان عزیز بدانید که مشکلاتی که امروز پیرامون ما وجود دارند حتما تمام خواهند شد به همین خاطر قدر این فرصت ها را بدانید.

وی درادامه به شوخی به دانشجویان گفت:دانشجویان عزیز برای بیرون آمدن از دانشگاه(فارغ التحصیلی) زیاد هم عجله نکنید،چرا که بیرون هیچ خبری هم نیست و بهترین جا برای شما همین دانشگاه است،حداقل در این جلسات اگر کسی موسیقی می نوازد و می خواند و شماها هم دست می زنید کسی به شماها گیر نمی دهد!.

تاجگردون درادامه به مزاح افزود:بنابراین در این جلسه هیچکدام از این افراد و مسئولین ردیف های جلویی جرات دست زدن و همراهی با شماها را نداشتند؛ نه اینکه ما بدمان بیاید،در واقع  جرات نداشتیم، یعنی بخواهیم دست بزنیم اینها را دفتر نمایندگی ولی فقیه تذکر می دهد و ما هم رد صلاحیت می شویم وتکلیف باقی هم مشخص است.  

وی درادامه با ذکر خاطره ای از دوران دانشجویی اش گفت: روزی که سال اول دانشگاه بابلسر قبول شده بودیم ،ترمینال شرق تهران رفتم و با چند تا از مسافرین سوار خودروی سواری شدم ،من هم یک بچه حزب الهی با یک ته ریش که از جبهه هم آمده بودم ؛خلاصه یک تیپ بچه بسیجی داشتیم.

تاجگردون گفت:راننده در مسیر مازنداران کناری ایستاد و خلاصه برای مقداری استراحت و نوشیدن مقداری آب پیاده شدیم،وقتی پیاده شدیم متوجه خانمی شدم که مانتوی روشن با کفش ورزشی و شلوار لی به تن دارد(در این لحظه یکی از دانشجویان خطاب به تاجگردون گفت:ای جان!)،و من اولین بار بود که چنین خانمی با مانتوی روشن و شلوار لی می دیدم و آن موقع اگر در گچساران کسی اینجوری می دیدند ،حتما حکمش اعدام بود!.

وی درادامه گفت:در ادامه شخص راننده نزدیکم شد و گفت ببخشید آقا،حقیقتا این مسافران خیلی دوست دارند موسیقی گوش بدهند که ما هم در حضور شما جرات نکردیم  چنین اقدامی کنیم ،سوار ماشین که شدیم ما هم حالمون واقعا گرفته شده بود به هرحال ترانه غمگین داریوش "بوی گندم مال من هرچی که دارم مال تو"  را گذاشت.

انتهای پیام/  

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها