نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1398 - 11:20
ولی الله شجاع پوریان،نماینده اصلاح طلب مجلس ششم و هفتم مجلس جهت حضور و سخنرانی در همایش نکوداشت روز قلم با موضوع ؛ "تنوع قومی؛ فرصت یا تهدید؟" وارد گچساران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ولی الله شجاع پوریان،نماینده اصلاح طلب مجلس ششم و هفتم حوزه بهبهان و معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران جهت حضور و سخنرانی در همایش نکوداشت روز قلم با موضوع ؛ "تنوع قومی؛ فرصت یا تهدید؟" وارد گچساران شد.

 این همایش قرار است فردا جمعه ساعت ۱۸ عصر در سالن اجتماعات دبیرستان پسرانه شاهد گچساران برگزارشود،وی در بدو وردش به گچساران مورد استقبال جمعی از اصلاح طلبان شهرستان گچساران قرار گرفت.

ولی‌الله شجاع‌پوریان (زادهٔ ۱۴ مرداد ۱۳۴۱ در شهر تشان از توابع شهرستان بهبهان استان خوزستان)، نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ بهبهان در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است ،وی عضو چهارمین دورهٔ شورای شهر تهران (دورهٔ ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) به عنوان یکی از ۳۱ نفر لیست ائتلاف اصلاح طلبان بود.

شجاع‌پوریان از شهریور ۹۲ تا شهریور ۹۳ به مدت ۱ سال معاون اجرایی شورای شهر تهران بود و همچنین در شهریور ماه ۹۳ و در جریان برگزاری مجمع انتخابی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، به عوان رئیس هیئت ورزشهای همگانی تهران انتخاب شد.

وی در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ از سوی محمدعلی نجفی به عنوان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران معرفی شد،او همچنین مدیر مسئول یک روزنامه سراسری به نام «همدلی» است.

شجاع پوریان، دانش‌آموختهٔ رشتهٔ زبان و ادبیات عرب در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه تهران و نیز کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل از دانشگاه پیام نور تهران است،وی ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهوازو مدیر کل دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز را نیزدر کارنامه دارد.

ولی‌الله شجاع پوریان در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۷۸ و از حوزهٔ انتخابیهٔ شهرستان بهبهان، سردشت و زیدون و تشان (استان خوزستان) و در حمایت احزاب اصلاح طلب مورد حمایت دولت اصلاحات  با کسب بیش از ۵۰ درصد آرای مأخوذه حوزه انتخابیه خود به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

انتخابات هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز ۱ اسفند ۱۳۸۲ برگزار شدو شجاع پوریان که توانسته بود از فیلتر شورای نگهبان بگذرد موفق شد با کسب۴۹٫۵۹ درصد آراء به بهارستان راه یابد. اکثریت کرسی‌های این مجلس در اختیار اصولگرایان قرار گرفت و شجاع پوریان و همراهان ایشان در اقلیت قرار گرفتند.

وی در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران نام‌نویسی کرد و با ۱۱۰٫۶۹۶ رأی،در رتبهٔ ۳۳، به عنوان عضو دوم علی‌البدل انتخاب گردید،با رفتن مهدی حجت از شورای چهارم به سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری، شجاع پوریان به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر، به شورای شهر راه یافت؛وی درحال حاضر رئیس هیات ورزش های همگانی استان تهران است.

شجاع پوریان در سال 93سخنران ویژه مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور گچساران بود که این همایش با حواشی زیادی برخوردار بود به طوری که بسیاری از دانشجویان با پرت کردن بطری آب معدنی به سوی همدیگر و با درگیری و تنش این مراسم را همراهی می کردند.

از دیگر حاشیه‌های این جلسه این بود که در سخنرانی ولی‌الله شجاع‌پوریان از آنجایی که وی با سخنان خود موجب رنجش خاطر برخی دانشجویان در این همایش شده بود، دانشجویان با سر دادن شعارهایی و با در دست داشتن عکس‌های رهبر معظم انقلاب و شهدا خواستار ارائه سخن درست از سوی وی شده بودند.

در این مراسم بارها سخنان شجاع پوریان با شعارهای « مرگ بر ضد ولایت فقیه » و « مرگ بر فتنه گر » پاسخ داده شد و در نهایت و در پایان مراسم "شجاع پوریان "سخنران جلسه مجبور شد تا از درب دیگر سالن همایش خارج شود.

از دیگر حواشی این دیدار هم به نوعی توهین به شهداء بود که در این همایش با واکنش های شدید دانشجویان همراه شد.این توهین ها توسط یک کارمند آن هم در جلسه دانشجویی باعث به وجود آمدن حاشیه های بیشتر در این مراسم  وخارج شدن جلسه از روال طبیعی خود شد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها