نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1398 - 14:45
سید اکبرعلیزاده:چه اتفاقی افتاده است که شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارد و بعداز سه ماه هنوز وجدان مسئولین شهر بیدار نشده است .که در این وضعیت اقتصادی نابسامان وگرانی افسار گسیخته مایحتاج عمومی و عدم نظارت برقیمت ها ،این قشر مستضعف و خدوم چگونه امرار معاش کرده و هزینه زندگی خود را بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید اکبر علیزاده فرماندار اسبق گچساران در مطلبی از عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری این شهر انتقاد کرد و نوشت:شهرداری مهمترین دستگاه خدمات رسان و نماد مدنیت و مرکز رفاه و امنیت خاطر شهروندان است، زیبا سازی سیمای شهر بستگی به عملکرد کارکنان شهرداری و تصمیمات شورای شهر دارد .رضایت مندی شهروندان از زندگی در یک شهر رابطه مستقیمی با رضایت مندی کارکنان شهرداری درعرصه خدمت رسانی دارد ، بطوری که اگر خدمات شهرداری را در یک شهر نادیده بگیریم امکان زندگی در آن شهر میسر نیست. با این وجود کارکنان شهرداری نسبت به سایر کارکنان نهاد ها و ادارت از اقشار کم درآمد و زیر خط فقر محسوب می شوند.

درآمد شهرداری دوگنبدان نسبت به سایر شهر های استان از جهت مالیات بر ارزش افزوده و درصد سهم آلاینده ها و عوارض ساخت و ساز و سایر در آمدها در رتبه اولاست.ولی متاسفانه مدت ۳ ماه است که کارگران و کارکنان زحمت کش و مستضعف شهرداری دوگنبدان حقوق و دستمزد دریافت نکرده اند.

 

چه اتفاقی افتاده است که شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارد و بعداز سه ماه هنوز وجدان مسئولین شهر بیدار نشده است .که در این وضعیت اقتصادی نابسامان وگرانی افسار گسیخته مایحتاج عمومی و عدم نظارت برقیمت ها ،این قشر مستضعف و خدوم چگونه امرار معاش کرده و هزینه زندگی خود را بپردازند.

کارگران قشری هستند که به علت نداشتن اندوخته و سرمایه ، تنها هزینه ماهیانه زندگی خود را از طریق حقوق و دستمزدشان تامین می کنند. و منبع دیگری برای امرار معاش ندارند. کارکردن در گرمای طاقت فرسای این شهر پرآوازه ، با شکم خالی وسفره بی نان وقاتق ، و قسط های عقب افتاده تاوان کدام گناه نکرده این کارگران است

.
با صدای رسا فریاد می زنم ای دولتمردان، ای نماینده محترم رهبری در استان ، ای استاندار، ای فرماندار، ای شهردار چگونه سر به بالین می گذارید درحالی که کارگر شهرداری با چشمان اشک بار میگویند که : نانوایی محل بعداز دو ماه دیگر حاضر نیست نان قرضی به من بدهد. خورشت و گوشت و … پیش کش شما باد.

ای نماینده مردم گچساران ، مبلغین شما می گویند که سهم شهرستان گچساران را از بودجه چندین برابر کرده اید، چگونه زحمتکش ترین و مهمترین قشر ازخدمتگذاران شهرت ۳ ماه است که حقوق و دستمزد دریافت نکرده اند.

یکی از مهم ترین ارکان پدافند غیرعامل ، میزان رضایت مندی کارکنان ادارات نهادها و شهروندان از دولتمردان است. چگونه مسئولین امنیتی سکوت می کنند تا چنین مسائلی تبدیل به بغض در گلو می شود و وقتی آستانه تحمل آنها تمام شد ، بترکد و تبدیل به یک مشکل حاد امنیتی شود.

دستان کدام نابخردان نا اهل ، پشت پرده قبض و بسط تخصیص اعتبارات است ، که مهمترین شهر استان و حتی کشور از پرداخت حقوق و دستمزد کارگرانش ناتوان شده است.

بپاخیزید و عید فطر ، عید بازگشت به فطرت الهی و عید سعید کمال انسانی را با پرداخت حقوق و دستمزد کارگران شهرداری برای مردم این شهر مبارک فرمایید.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها