نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. ارديبهشت 1398 - 21:31
ریاست ستاد انتخاباتی نماینده فعلی گچساران ازسوابق مقیمی است که به نوعی ازعوامل اصلی انتصاب وی به عنوان رئیس آموزش و پرورش این شهرستان نام برده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ایوب مقیمی در حکمی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شده که جایگزین محمد شهبازی سرپرست فعلی این اداره می‌شود.

ایوب مقیمی از فعالان سیاسی گچساران بوده که در حال حاضر به عنوان معاون متوسطه اول در مدرسه اندرزگواین شهرستان  مشغول به کار است.

ریاست ستاد انتخاباتی نماینده فعلی گچساران ازسوابق مقیمی است که به نوعی ازعوامل اصلی انتصاب وی به عنوان رئیس آموزش و پرورش این شهرستان نام برده می شود.

هرچند باید گفت با نزدیک شده به انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر مدیران نیز گویی رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد و نماینده گچساران و باشت که چندی پیش یکی از قشقایی ها را به عنوان بخشدار مرکزی گچساران انتخاب کرد، حال نوبت به اداره آموزش و پرورش بود که پس از چند ماه سکانداری آن توسط محمد شهبازی به عنوان سرپرست، رئیس ستاد انتخاباتی تاجگردون را به عنوان رئیس جدید این اداره بر مسند ریاست آن ببیند.

این در حالی است که برخی از فعالین سیاسی اصلاحطلب در فضای مجازی در واکنش به این اقدام" تاجگردون" هم نوشته اند: تصمیمات بسیار خطرناکی در گزینش و چیدمان مدیران استانی و شهرستانی از سوی شما و مجموعه مشاوران و تصمیم سازان شما اتخاذ شده است که هیچ توجیهی بر آن وجود ندارد و هیچ نتیجه ملموسی از نظر سیاسی بر آن نمی‌توان متصور بود (آن هم در شرایطی که رقبای سیاسی ما و شما با تمام قوا متحد شده و در پی براندازی شما هستند).

از جمله جدیدترین تصمیمات شما انتخاب و پیشنهاد آقای «ایوب مقیمی» برای تصدی مدیریت آموزش و پرورش گچساران است. این سؤال بدون پاسخ پیش می‌آید که چه پایگاه رأی و یا چه پشتوانه مردمی در ایشان سراغ دارید که ما از آن بی خبر هستیم؟.

 

اگر پایگاهی باشد آیا قابل مقایسه با آقای «محمد شهبازی» سرپرست فعلی آموزش و پرورش است؟. با نگاهی ساده و سطحی می‌توان به این نتیجه رسید که امکان ریزش آرا در صورت عدم انتخاب جناب شهبازی، به مراتب بالاتر از انتخاب ایوب مقیمی خواهد بود. از طرفی عقل و انصاف حکم می‌کند عملکرد چندین ماهه آقای «شهبازی» را مورد ارزیابی قرار داده و با مقایسه این دوره با مدیریت قبلی و از همه مهمتر رضایت حداکثری و مثال زدنی مجموعه آموزش و پرورش از آقای «شهبازی» مدیریت هوشمندانه و ایجاد جو آرام بر آموزش و پرورش گچساران و ایجاد تعادل در همه ابعاد و توجه ویژه‌ای که به امر آموزش و روشهای نویین آموزشی در زمان مدیریت ایشان شروع شده و نتایج آن به خوبی ملموس است ،توجه کرد...

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها