نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. ارديبهشت 1398 - 0:04
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این بازدید گفت: تفاوت فاحش حقوق کارکنان رسمی با دیگر نیروها از عمده مشکلات در شرکت نفت و گازگچساران است ویکسان بودن پاداش پایان خدمت کارکنان شرکت نفت از مشکلات ساختاری این شرکت است که باعث بی انگیزگی کارکنان نیز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند روز گذشته از تاسیسات نفت وگاز منطقه دشت گز گچساران بازدید کردندکه در ادامه این بازدید،کارگران این منطقه نفتی به بیان مشکلات ، درد هاو سختی ها کار خود شدند و از نمایندگان در خصوص نوع قراردادها و وضعیت معیشتی کارگران مطالباتی را درخواست کردند.

هوشنگ صیدالی ،مدیرعامل نفت و گاز گچساران در این آیین نیز گفت: فرسوده بودن تاسیسات و مشکلات ساختاری پرسنل از مهمترین چالش های موجود در قلب اقتصادی ایران و در مناطق نفتخیزگچساران است.

وی افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفت هزار نیروی کار دارد که بیش از چهار هزار نفر آن از نیروهای حجمی، قراردادی و ارکان ثالث هستند.

غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیزدر این بازدید گفت: تفاوت فاحش حقوق کارکنان رسمی با  دیگر نیروها از عمده مشکلات در شرکت نفت و گازگچساران است ویکسان بودن پاداش پایان خدمت کارکنان شرکت نفت از مشکلات ساختاری این شرکت است که باعث بی انگیزگی کارکنان نیز شده است.

تاجگردون تصریح کرد: با توجه به اینکه کارکنان شرکت نفت در سن پایین به کار گرفته شده اند برخی 50 سال خدمت می کنند که پاداش پایان خدمت مساوی با 30سال خدمت دریافت می کنند.

 وی با یادآوری ارزش سرمایه های انسانی شرکت نفت وگاز گچساران که تعمیر قطعات تاسیسات نفتی باعث صرفه جویی های اقتصادی کلان برای کشور شده اند،خواستار رسیدگی به مشکلات این نیروهای خلاق و زحمتکش شد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها