نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1397 - 12:56
بعد از گذشت حدود ۵ سال از حضورعبدالرحیم رحیمی در جایگاه فرمانداری گچساران، خبرهای از تغییر فرماندارگچساران در روزهای آینده به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی بعد از حدود ۵ سال خدمت به عنوان فرماندار گچساران به زودی جای خود را به فرماندار جدید خواهند داد. وی در اواخر بهمن ماه سال 92 سکان فرمانداری گچساران را به دست گرفت و یکی از طولانی‌ترین دوره‌های فرمانداری این شهرستان و نیز کهگیلویه و بویراحمد را تجربه کرد.

این درحالی است که بعد از گذشت حدود ۵ سال از  حضورعبدالرحیم رحیمی در جایگاه فرمانداری گچساران، خبرهای از تغییر فرماندارگچساران در روزهای آینده به گوش می رسد.در مورد جایگزین رحیمی، علاوه بر سید مسعود حسینی فرماندار باشت از سید مرتضی سجادپور معاون کنونی فرماندار گچساران نیز در کنار دیگر گزینه های غیر بومی نام برده می شود.

هرچند هنوز هم  به نوعی گزینه مشخصی برای جایگزینی فرماندارگچساران رسمأ تعیین و اعلام نشده اما درفضای مجازی وشبکه های اجتماعی  گزینه های متفاوتی در این خصوص مطرح شده اند که  از میان این افراد نام "علی خوانپایه" مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در میان این گزینه های مطرح شده نیز به چشم می خورد.

این درحالی است که از "سید علی لدنی نژاد" مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز به عنوان فرماندار جدید گچساران نام برده می شود،هرچند در کنار این افراد مطرح شده گزینه های غیربومی هم به نوعی عنوان شده اند که بتوانند سکان فرمانداری گچساران را برعهده گیرند.

 گفتنی است مقصد بعدی فرماندارگچساران به احتمال زیاد یکی از استان های همجوار(فارس)خواهد بود و حتی این احتمال نیز مطرح شده است که "عبدالرحیم رحیمی" به عنوان یکی از معاونت های استانداری فارس مشغول خدمت شود.

اما این احتمال هم وجود دارد که فرماندار گچساران به استان لرستان برود و فرماندار یکی از شهرستان های این استان شود،حال باید منتظر ماند که تصمیمات وزارت کشور "عبدالرحیم رحیمی" را رهسپار کدام استان خواهد کرد؟.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها