نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1396 - 22:48
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: امروز آمریکا در مقابل عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی در دنیا خوار و ذلیل شده است و این بدلیل قدرت ایمان و قدرت ارزش های معنوی و همان مکتبی است که امام راحل درآن درس جهاد ، حماسه و شهادت داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار امان الله گشتاسبی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای روستای اسلام آباد گچساران با اشاره به جایگاه و عظمت شهدا،گفت:جایگاه والای شهدا به دلیل عظمت هدف آنهاست و امروز برای همه ما بالاترین توفیق این است که در مجلس شهداء هستیم ، شهدایی که همه عزت و آبروی ما هستند.

وی افزود:امروز خیلی از همرزمان در بین ما حضور ندارندکه برخی شهید شدند ، برخی هم در کسوت جانبازی شهید شدند و برخی هم به اذن الهی به رحمت ایزدی رفته اند و این مسیری است که همه ما باید طی کنیم و مهم این است که سربلند و با اقتدار عبور کنیم.

گشتاسبی تصریح کرد:مردم عزیز این خطه بزرگ، این برگ زرین را در تاریخ حماسه سازی های خودشان به ثبت رسانیدند که رحمت و درود خدای متعال به همه شهدا ،ایثارگران و انسان های آزاده ای که در این راه قدم برداشتند.

باور به توان داخلی رمز موفقیت انقلاب اسلامی

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق اظهارکرد:امروز با سه واقعیت مهم و انکار ناپذیر در کشور روبرو هستیم که یکی از این واقعیت های مهم که بسیار اثر گذار بوده و از پیروزی انقلاب اسلامی تا الان  نظام اسلامی را در همه ابعاد به موفقیت رسانیده است این است که حضرت امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری در طول 40سال عمر انقلاب آن را دائما یادآوری کرده اند.

وی افزود:آن واقعیت مهم این است که مردم ومسئولان باید ظرفیت ها ،منابع ، نیروی انسانی و دیگر   امکاناتی که در جامعه اسلامی وجود دارد را باور داشته باشیم که نمونه عینی این موارد را در طول حیات انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده کرده ایم.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق گفت:مگر زمانی که آمریکا،صدام و حامیانشان به بیشتر از هزار کیلومتر از جبهه های ما حمله ور شدند،خاک ما را اشغال و مردم ما را آواره کردندو نظام ما را درمعرض خطرقرار دادند، امکاناتی داشتیم.

گشتاسبی ادامه داد:مگر غیر از این بود که فرمان الهی امام باعث شد که جوانان عزیز این کشور با دست خالی بلند شوند و در میدان های نبرد مقابل دشمنان بایستند و در همه صحنه ها آن حماسه های بزرگ را خلق کنند.

وی تصریح کرد:مگر مردم ما چه امکاناتی داشتند، آن سرمایه انسانی ما خودش را به خوبی در جنگ نشلان دادو اتکاء به امکانات و ظرفیت های داخلی و بسیج همه امکانات در جبهه ها باعث شد که ما در مقابل دشمن مقتدرانه بایستیم.

امام (ره) باورها را در دل جامعه ما زنده کرد

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهارکرد:ما در آغازین دوران دفاع مقدس با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و مگر غیر از این بود که حضرت امام (ره) این باورها را در دل جامعه ما زنده کرد و توانستیم در مقابل دنیای استکبار بایستیم.

گشتاسبی تصریح کرد:همان زمانی که به تعبیری 36کشور رژیم صدام را حمایت و تقویت می کردنددر مقابل استکبار ایستادیم و امروز هم باورمان براین است که راه استقامت ،دفاع و عزت این انقلاب را حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری برای ما به خوبی ترسیم کرده اند.

دشمنی آمریکا با انقلاب تمامی ندارد

وی در ادامه با اشاره به دشمنی های آمریکایی ها در طول دوران انقلاب گفت:مگر می شود دشمنی آمریکایی ها در همه ابعاد علیه انقلاب اسلامی را فراموش کرد،که باید هوشیار بود که دشمنی آمریکا و دیگر دشمنان نظام با ما تمام نخواهد شد مگر اینکه ما از  راه و هدف خود برگردیم.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق افزود:آیا می شود انقلابی که بیش از 200هزار شهید و بیش از 500هزار جانباز داده است را فدای این کنیم که آمریکایی ها با ما دوست شوند،که مسئله امکان ندارد. امام(ره) این درس را به ما یاد دادند و امروز مقام معظم رهبری هم همان مسیر و خط را نشان می دهندو باید بدانیم که دشمنی آمریکا با ما تمام ناشدنی است.

گشتاسبی اظهارکرد:همه کسانی که در این انقلاب آمدندومسئولیت پذیرفتندو انجام وظیفه کردند وآنچه را که دربضاعتشان بود برای پیشرفت این انقلاب گذاشتند و مردم ما این واقعیت بزرگ را پذیرفته اند که دشمنی آمریکا با ما زمانی تمام خواهد شد که ما دست از این ارزشها برداریم.

امروز آمریکا در دنیا خوار و ذلیل شده است

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد:امروز آمریکا در مقابل عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی در دنیا خوار و ذلیل شده است و این بدلیل  قدرت ایمان و قدرت ارزش های معنوی و همان مکتبی است که امام راحل درآن درس جهاد ، حماسه و شهادت داده است.

ایران قدرت بلامنازع منطقه است

وی افزود:امروز نظام جمهوری اسلامی قدرت بلا منازع منطقه است و این به جهت ایمان و آگاهی و بصیرت ملت ماست، آمریکایی ها در یمن و سوریه و عراق دنبال چه چیزی هستند،آنها بدنبال این هستندکه این قدرت بزرگ الهی و این قدرتی که امام راحل در بین ملت ایجاد کرد را مهار کنند ولی دیدیم که خدای متعال آنها را گرفتار کرده است و امروز بیش از گذشته عصبانی هستند.

گشتاسبی درادامه با اشاره به ماهیت تحریم ها ،گفت: آیا می شود مسئله تحریم ها و دشمنی آمریکایی را تنها مربوط به چند سال اخیر بدانیم،آمریکایی ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ 8ساله و تحمیل شرایط سخت اقتصادی همواره انقلاب و مردم ما را تحریم کردندو تلاش کردند نگذارند این انقلاب رشد کندو به انقلاب جهانی خودش بپیوندد.

وی افزود:برخی مواقع ما در جنگ حتی سیم خاردا هم نداشتیم و سختر از آن هم را نداشته ایم،آن رمان برای آماده کردن یگان ها برای جنگ و عملیات یکسال زمان صرف می شد تا امکانات ، ابزار و تجهیزات را آماده کنیم تا یک عملیات را انجام دهیم.

مردم دلسوزتر از مسئولین عمل کردند

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق ادامه داد:اما مردم ما جنگ  وانقلاب را حمایت کردندو بعد از جنگ در بازسازی کشور شرکت کردند، در همه جا شهادت می دهم که مردم دلسوزتر از ما مسئولین برای حفظ ارزش های انقلاب عمل کردند.

اتکا به مردم شرط تداوم انقلاب است

گشتاسبی تصریح کرد:بهترین تعبیر و فرمایشات را مقام معظم رهبری دارندکه فرمودند اتکا و باور به این مردم و استفاده از ظرفیت های این جامعه اسلامی شرط موفقیت و تداوم راه نورانی انقلاب است که درواقع  که حضرت امامراحل  و مقام معظم رهبری آن رادراقتصاد مقاومتی تعبیر کرده اند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق تاکید کرد:مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و کمک کنند و کار و خدمت برای مردم انجام دهندتا نگاه خداوند هم به ما همراه با رحمت ، برکت و سربلندی باشد و مسئولین بدانند خدمت و باور به مردم و تبعیت محض از رهبری راه نجات این انقلاب است .

گشتاسب بیان کرد:امام(ره) در جماران فرمان می دادند و رزمندگان ما در غرب و جنوب کشور در میدان مین اجرای عملیات می کردند، رمز پیشرفت ، موفقیت و عزت انقلاب اسلامی تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین است و امروز مسئولین بدانندکه شهدا، انقلابی بودن ،انقلابی ماندن  وتبعیت از ولی امر مسلمین را از ما می خواهند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها