نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مهر 1396 - 8:27
مخزنهای نفتی حوزه گچساران تاکنون نزدیک به ۲۶میلیارد بشکه نفت تاکنون تولید داشته است که مسئولان باید با واکاوی چگونگی دسترسی به برخی درآمدهای نفتی سهم مردم محروم این استان وشهرستانهایش را از این درآمد قابل توجه دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ابوالحسن حسینی نیک-یادداشت ذیل به ارزش اقتصادی  منابع نفتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد استخراج می شود  و به درآمدی که این استان ثروتمند عاید دولت می کند پرداخته است.

امید است  مدیران  استانی و شهرستانی و همچنین  نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بجای پرداختن به موضوعات سیاسی و برخی موارد دیگر که دردی را  دوا نمی کند با واکاوی چگونگی دسترسی به برخی درآمدهای نفتی مختص به مناطق نفتخیزکه در قانون آمده است سهم مردم محروم این استان وشهرستانهایش را از این درآمد قابل توجه دریافت کنند.

در یادداشت های بعدی که از همین پایگاه خبری منتشر میشود به ارزش اقتصادی ناشی از درآمد  میدانهای گازی و درآمد ناشی از منابع آبی و همچنین جنگلها و مراتع استان پرداخته میشود.

 

 

۲ اصلاحیه :توضیح اینکه مخزنهای نفتی حوزه گچساران تاکنون  نزدیک به ۲۶میلیارد بشکه نفت تاکنون تولید داشته است و ۱۷میلیارد بشکه که در فوق ذکر شده اصلاح می گردد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها