نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مهر 1396 - 11:48
مداح و نوحه خوان معروف گچسارانی اظهارکرد:درمقابل امام حسین(ع) ،تاجگردون نماینده و رحیمی فرماندار هیچ ارزش و جایگاهی برای بنده ندارند،در این 15سال برای هیچ احدی نوحه نخوانده ام و همیشه درهمین هیات باوی بدون کوچکترین چشم داشتی نوحه سرایی کرده ام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهرداد علی پور مداح و مجری معروف گچساران در واکنش به انتشار خبری مبنی برنوحه‌سرایی با اشعار "تاجگردون روح و روانم"، "رحیمی آرام جانم "،گفت: این موارد مطرح شده از اساس کذب است و وقتی موضوع  را در سایت ها و کانال های تلگرامی مشاهده کردم بشدت نگران و ناراحت شده ام.

وی افزود:بنده اولا شبی که ظاهرا آقای تاجگردون به هیات ما مراجعه کرده اند مشکل حنجره داشتم و در آن شب نوحه سرایی نکردم ودرمنزل در حال استراحت بودم.

علی پور تصریح کرد:در شب دیگری هم که آقای رحیمی فرماندار گچساران به هیات ما آمدند،بنده آن شب اصلا در پشت تریبون نرفتم و مداح دیگری نوحه سرایی می کردند و درحالی که نوحه واحد بود و در هیچ شرایطی نمی شود نوحه را تغییر داد. این مطالب  مطرح شده در رسانه ها مربوط به مراسم شب گذشته است که این دو مسئول اصلا در هیات ما حضور نیافتند.

این مداح گچسارانی گفت:مطالبی که علیه بنده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است  بدون آگاهی و رعایت اصول و اخلاق خبرنگاری بوده است.

وی افزود: در پایان مراسمات عزاداری طبق رسم هر سال نوحه "اکبر ای تازه جوانم" خواند می شود درحالی عزاداران" با ای شهید کربلا" جواب می دهند. طبق رسم اسم شهدای گچساران که در بالای صحن و سرای هیات باوی نصب شده است به نوبت درهر شب، اسم شهداء را قرائت و در نوحه خوانده می شود.

علی پور گفت: شهید رحیمی و شهید تاجگردون هم همانند دیگر شهداءاز شهدای این شهرستان هستند،که در این رسم نام بردن از شهداء نه فقط توسط بنده بلکه توسط همه مداحان در این هیات گفته شده و خواهد شد وشبی که بنده این نوحه را خوانده ام نه آقای تاجگردون نماینده حضور داشته اند و نه آقای رحیمی فرماندار.

وی افزود:این چیزی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است با هدف تخریب بوده است،به نظرم این سایت ها نسبتا محترم هستند و اگر محترم بودند کذب نمی نوشتند و بنده از سهم خودم در این روز تاسوعا این اقدام آنها را به حضرت  ابوالفضل(ع) واگذار خواهم کرد.

این نوحه خوان گچسارانی اظهارکرد:درمقابل عظمت امام حسین(ع)و عزاداری محرم ،تاجگردون نماینده و رحیمی فرماندار هیچ ارزش و جایگاهی برای بنده ندارند،در این 15سال برای هیچ احدی نوحه نخوانده ام و همیشه درهمین هیات بدون کوچکترین چشم داشتی نوحه سرایی کرده ام.

وی افزود:من به عشق امام حسین(ع) و اهل بیت علیهم السلام نوحه سرایی می کنم نه بخاطر تاجگردون ،این درحالی است که نه آقای نماینده مرا به این هیات آورده است و نه آقای فرماندار.

علیپور ادامه داد:عشق به آقا امام حسین علیه السلام مرا به سمت و سوی هیات و مراسمات عزاداری می کشاند و ائمه اطهار(ع) هم خودشان مرا هدایت می کنند.بنده اصلا چنین شخصیتی ندارم که بخواهم برای یک فردیا یک شخصت سیاسی چنین نوحه ای بخوانم .

گفتنی است آنچه که در فضای مجازی منتشر شده است که در شب هفتم محرم دریکی از هیئت‌های قدیمی گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس  و عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران در این هیئت به ناگاه نوحه‌خوان و مداح نامی گچساران  نام این دو چهره سیاسی را وارد اشعار نوحه خود کرده و با نوحه‌سرایی جملات "تاجگردن روح و روانم" و "رحیمی آرام جانم"،نوحه خود را ادامه می‌دهد که این اقدام با نارضایتی این دو مسئول مواجه و تعدادی از سینه‌زنان هیات را ترک می کنند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها