نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. شهريور 1396 - 12:00
تاجگردون گفت:در موضوع زینل زاده شخصی از بویراحمدی ها، بیشترین بدگوئی ها را نسبت به وی می کرد که اگر نام او را بگویم در این شهر زندگی نمی کند.حالا او شده مدافع بویراحمد وزینل زاده و این درحالی است که بیشترین ظلم در ربع قرن گذشته به بویراحمد گرمسیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گچساران در پاسخ به سوالی مبنی برتکلیف آینده وزارت علوم ،گفت:سید ضیاهاشمی شایسته وزارت است،سیگنال های خوبی از مجلس به دولت برای سید ضیا ارسال شده است و او قطعا از گزینه های اصلی وزارت است.

سال ۸۸ در ستاد میرحسین بودم 

وی درادامه افزود:اهل این نیستم که فعالیت هایم را رسانه ای کنم اتفاقا آقای روحانی نیز چندان این موضوع رسانه ای شدن را خوش نمی آید،سال ۸۸ در ستاد میرحسین بودم و او نیز به مناظره ای در یاسوج آمد و دوستانی که امروز از ایشان دفاع می کنند به من اعتراض می كردند که چرا او را که صبغه اصولگرائی دارد به اینجا آمده است؛سیدضیا اگر وزیر هم نشد آینده خوبی دارد.

تاجگردون درادامه با اشاره به عملکرد فرماندارگچساران تصریح کرد: من خبر ندارم فرماندار می ماند یا نه؟بستگی به استاندار آینده دارد ولی ما در این مورد تاکنون بحث نکرده ایم ودر مجموع از عملکرد رحیمی راضی ام و از زینل زاده شهردار سابق نیز راضی بودم.

کسانی که مطلوب من بود رای نیاوردند

نماینده گچساران و باشت درمجلس با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شورای شهرگفت:حق انتخاب با مردم بود و شاید خیلی از کسانی که مطلوب من بود رای نیاوردند،اولویت من تداوم خدمت زینل زاده بودوشورای شهر به این نتیجه رسیده بود که شهردارتغییر کند.

پیگیر تایید ابلاغ مهندس ظفری نیستم 

وی افزود:به زینل زاده چند پیشنهاد داده ام ولی گویا فعلا خسته است،من پیگیر تایید ابلاغ مهندس ظفری نیستم ولی شورا شهرباید پیگیری کند،ایشان شخص متخصصی است و به او کمک می کنم.

تاجگردون درادامه اظهارکرد:رمز رشد برخی، تعرض به تاجگردون شده است،سعی کنید بیشتر کار کنید نه اینکه بیشتر حمله کنیدوبرخی می خواهند حرفی زده باشند یا تحت فشار هستند.

وی افزود:آقای میرمحمدی اطلاعاتش ناقص است، نه چنین پولی بوده نه اگر بوده گیر باشت و گچساران آمده است وفکر می کنم منظور ایشان یاسوج و سی سخت است.ایشان برود کار خودش را انجام دهد چه کار دارد به این کارها؟

تاجگردون در پاسخ به اين سؤال كه آيا در دوره آتی كانديدا خواهيد شد يا خير ،گفت:در حال برای پاسخ به اين سوال زود است؛چرا کاندیدا نشوم؟اگر دلیلی منطقی بیاورید و اگر نیروی بهتری بیاید کاندیدا نمی شوم.من رای خوبی در باشت، بویراحمد و قشقائی داشته ام وبا رعایت احترام به خواص، اولویت من مصالح عمومی است.

وی درادامه با اشاره به طرح آبرسانی اراضی کشاورزی باباکلان افزود:در موضوع باباکلان چهار نفر بودند که فشار می آوردند که کلنگ زنی نشود.

بیشترین ظلم در ربع قرن گذشته به بویراحمد گرمسیر شد

تاجگردون ادامه داد:در موضوع زینل زاده شخصی از بویراحمدی ها، بیشترین بدگوئی ها را نسبت به زینل زاده می کرد که اگر نام او را بگویم در این شهر زندگی نمی کند.حالا او شده مدافع بویراحمد وزینل زاده و این درحالی است که بیشترین ظلم در ربع قرن گذشته به بویراحمد گرمسیر شده و مردم آگاهند به همه مسایل.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها