نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1395 - 15:02
مدیرکل شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با احداث این طرح، آب آشامیدنی ۱۱۰هزار نفردر شهر گچساران و ۲۲ روستای در مسیر اتصال رینگ مخازن آب سد کوثر تا چهار بیشه تامین می شود.

 به گزارش آفتاب جنوب،سید علی لدنی نژاد مدیرکل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید آب و فاضلاب شهری گچساران ،گفت: برای اجرای طرح اتصال رینگ مخازن آب سد کوثر به شهرگچساران  ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

وی افزود: با احداث این طرح، آب آشامیدنی ۱۱۰هزار نفردر شهر گچساران و ۲۲ روستای در مسیر اتصال رینگ مخازن آب سد کوثر تا چهار بیشه تامین می شود.

لدنی نژاد تصریح کرد: با اجرای این طرح ۴۰۰ لیترآب در هر ثانیه برای شهر گچساران تامین خواهد شد که پیشرفت فیزیکی این پروژه ۶۰ درصد است و در ادامه این طرح، خط انتقال آب به طول ۱۱ کیلومتر اجرایی می شود.

مدیرکل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به کاهش آبهای زیرزمینی در این گچساران، استفاده از آبهای سطحی در این شهرستان یک ضرورت است وبا تخصیص اعتبار این طرح طبق برنامه ریزی های انجام شده اتصال شبکه آب شهر گچساران به سد کوثر تا سال آینده تکیمل می شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها