نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. خرداد 1395 - 17:39
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران گچساران گفت: درسه ماه نخست امسال در این مرکز ۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر ساعت دوره به متقاضیان آموزش ارائه شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،فاطمه اسدی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران گچساران گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران حوزه خواهران در راستای تحقق اهداف سازمان اقدام به ارائه آموزش‌های لازم به متقاضیان کرده است.

وی با اشاره به عملکرد این مرکز در سه ماهه نخست امسال افزود: طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۳۳ نفر دوره در حوزه آموزش‌ رشته‌های مختلف در مرکز ثابت شهری آموزش ارائه شده است.

اسدی تصریح کرد: طی این مدت زمان در مرکز ثابت شهری مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیش از  ۲۷ هزار و ۷۸۹ نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه شده است.

وی بیان کرد: آموزش در روستاها از دیگر برنامه‌های مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران حوزه خواهران بوده که دراین خصوص طی سه ماهه نخست امسال ۶۷ نفر دوره با ارائه ۱۷ هزار و ۷۱۷ نفر ساعت دوره آموزش از اقدامات این مرکز بوده است.

اسدی از آموزش اقشار آسیب‌پذیر در گچساران خبر داد و گفت: در این خصوص نیز در همین مدت زمانی ۱۴ نفر دوره با ارائه دو هزار و ۸۹۸ نفر ساعت دوره آموزش به متقاضیان ارائه شده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها