نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. اسفند 1394 - 6:48
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برگزاری نخستین جایزه ملی داستان کوتاه "سقلاتون" در این شهرستان به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز امیر نوروزی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اعلام این خبر گفت:این جایزه ملی داستان کوتاه که قرار بود در 25 و 26 اسفندماه جاری برگزار شود، به دلایلی به تعویق افتاد و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است.

 

وی با بیان اینکه زمان برگزاری نخستین جایزه ملی داستان کوتاه "سقلاتون" در گچساران متعاقبا اعلام می‌شود،افزود:850 اثر به دبیرخانه این جایزه ملی ارسال شده است که کار داوری آثار ارسالی در مرحله نخست به پایان رسیده و 24 اثر در بخش آزاد و 10 اثر در بخش بومی به مرحله نهایی راه یافته است.

 

نوروزی اظهار کرد: در بخش آزاد آثار "هنوز ذکر یونس جواب می‌دهد از سندی مومنی"، "حکایت آن راوی که بالا آورد بر اتاق سپید از مسعود یار احمدی"،"یوم التوپ،یوم الخنجر از احمد رضا خان احمد" ، "رفت از زهرا محمدی بیدک"، "وشی از زینب زمان"، "پاسگاه تیلاباد از مهدی صباغی"،"پنج منهای یک از سپید برون"،  "درخت گیلاس توی یخچال از وحید آقا کرمی"،"من یک بار چیده شده ام از آرزو اسلامی"،" گرگ های خانه من از علی خان مرادی"،    "باد را دوست دارم از نعیمه کرد اوغلی آذر"و "زیر قاب عکسی از هیتلر از علی محمد عبدالملکی به مرحله نهایی راه‌یافته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: "شاید مرا دیده باشید با دست های بلند از عباس بابا علی"، "تریخ از مرتضی بیاره"، ،"تو بهترین دوستمی"،"گاهی با شوهرم اشتباه می گیرمت از معصومه قدردان"، "تک و توک قرمز از مائده مرتضوی"،  "زندانی؛پاشو وقتشه دیگه از سعید تورک"،"فراموشخانه از مهدیس رجب بیگی"،  "پیشانی سوراخ کن از نادر ساعی ور"، "فراموشی از صبا سلمان زاده" ، "سیاهمرگی از انوشه منادی"، "سرباز کثیف از ذبیح رضایی"، "بستنی شکلاتی از مرجان ریاحی"و "تنها یک خط راست از مرتضی بیاره "از دیگر آثار راه‌یافته به مرحله نهایی در بخش آزاد است.

 

نوروزی گفت: در بخش بومی آثار"پشت نخل‌ها از فاطمه فراهانی"،  "عبدالحمید از میثم فرهمندیان"، "درناز از الهام نظام جو"، "گنج نامه از حجت مهر علیزاده"،  "باید به تو می گفتم از هیوا ملکی"، "کنترل از نادر ساعی‌ور"، "یخ و خاک از امیر یغمایی"،"درخت‌ها از بهروز هاشمی" "زیر درخت گوج از حسین نعله گری"و"غریبه از قاسم شکری" به مرحله نهایی راه‌یافته است.

 

وی خاطرنشان کرد: پایگاه خبری نخستین جایزه ملی داستان کوتاه «سقلاتون» به آدرس www.bmgach.ir راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها