نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مرداد 1394 - 17:57
رئیس بهزیستی گچساران گفت:در سال گذشته یک میلیارد و 319 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

سید مهران کشاورز رئیس بهزیستی گچساران صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به اینکه در حال حاضر 121 دانشجو زیرپوشش واحد امور اجتماعی و پشت نوبت در این شهرستان وجود دارد،گفت:در سال گذشته یک میلیارد و 319 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

 

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته 38 میلیون ریال به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان کمک هزینه تحصیلی پرداخت شد،افزود: در سال گذشته 872 میلیون ریال کمک هزینه خانواده‌های دارای چهارقلو، سه قلو و دو قلو در گچساران پرداخت شد.

 

کشاورز بابیان اینکه در سال گذشته 955 میلیون ریال حق بیمه 166 نفر از زنان سرپرست خانوار توسط این نهاد پرداخت شد،تصریج کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 300 میلیون ریال جهت اجرای طرح غذای گرم مددجویان در شهرستان در دو مرحله برای یک هزار و 600 مددجوی زیرپوشش هزینه شد.

 

رئیس بهزیستی گچساران افزود: در سال گذشته 4 میلیارد و 609 میلیون ریال کمک هزینه خدمات اجتماعی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی شهرستان گچساران پرداخت شد.

انتهای پیام/ م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها