نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مرداد 1394 - 12:06
یک خبرنگار نیک اندیش و حق طلب خبرنگاری است که واقعیات را بدون توجه و گرایش به خط و باند خاص سیاسی منتشر می‌کند و این خبرنگار همیشه میان مردم محترم و شناخته شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،سید‌ناصر حسینی رئیس اتاق اصناف گچساران عصرروز گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر هستند که در دنیای امروز نقش مهمی برعهده دارند،گفت:عشق به حرفه خبرنگاری سبب افزایش کارایی و موفقیت در این عرصه است و خبرنگاری که به شغل خود علاقمند نباشد نمی‌تواند زبان گویای مردم باشد.

 

وی قلم و تلاش خبرنگاران را با ارزش و با قداست برشمرد و افزود: اخبار منتشر شده توسط خبرنگاران باید کامل باشد در انتشار یک خبر راستگویی ،جامعیت و شفاف بودن باید وجود داشته باشد تا این خبر مورد تأیید عموم مردم قرار گیرد.

 

حسینی تصریح کرد:حق‌طلبی و حق گویی از خصلت‌های مهم اصحاب رسانه و خبرنگاران است و همان‌طوری که خداوند در قرآن فرموده است از هیچ ملامتی در برابر حقگویی نترسید.

 

رئیس اتاق اصناف گچساران با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید به درد و دل‌ها و دغدغه‌های مردم در کنار اخبار مسئولان پرداخته و مشکلات را منصفانه و بدون غرض بازگو کنند،تصریح کرد:یک خبرنگار نیک اندیش و حق طلب خبرنگاری است که واقعیات را بدون توجه و گرایش به خط و باند خاص سیاسی منتشر می‌کند و این خبرنگار همیشه میان مردم محترم و شناخته شده است.

 

این مسئول تصریح کرد:یک خبرنگار نباید تحت تأثیر حزب، خط و باند سیاسی قرار گیرد واگر تحت تأثیر حزب و خط سیاسی قرار گرفت از بیان واقعیات دور می‌شود که این امر سبب از بین رفتن شخصیت حرفه‌ای خبرنگاری وی خواهد شد.

 

حسینی درادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه روز خبرنگار گفت:متأسفانه خبرنگاران گچسارانی مورد بی‌مهری بسیاری از مسئولان قرار گرفتند که این امر قابل تأمل است وبرخی از ادارات گچساران باید نسبت به گرامیداشت روز خبرنگار توجه بیشتری می‌کردند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها