نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1394 - 16:45
فریدون عبدالخانی در حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدبه عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گچساران منصوب شد.

جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدصبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از انتصاب فریدون عبدالخانی به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران خبر داد و گفت: از جمله عوامل موفقیت در جهت ارتقای جایگاه ورزش در استان ایجاد تعامل، برابری و همدلی در بین ورزش دوستان و متولیان این امر است.

 

وی افزود:در راستای تحقق اهداف ورزش در بین آحاد جامعه با استفاده بهینه از نیروی کارآمد و بهره‌مندی از همفکری کارشناسان مرتبط سعی داریم با انتصاب مدیریت جدید، گامی چشمگیر در جهت پیشبرد اهداف نظام و اعتلای ورزش و جوانان استان برداریم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال 94 سال توسعه و افزایش کارایی برای ورزش استان خواهد بود، تصریح کرد:امسال اعتبارات خوبی در راستای رشد و توسعه ورزش در قالب اعتبارات ورزشی و عمرانی به شهرستان‌ها تخصیص داده می‌شود.

 

ایزدپور با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات اداری در حیطه واحدهای ستادی ورزش و جوانان وبا بیان اینکه باید ارتباط با خیرین و اسپانسرها در شهرستان‌ها را بیشتر تقویت کرد، گفت: از جمله عوامل موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش در سال گذشته، مرهون تعامل و ارتباط خوب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرمانداران و دیگر مسئولان مرتبط بوده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها