نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مرداد 1393 - 18:47
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه هدف شبکه های ماهواره ای هجوم به ارزش‌ها و اراده ملت ایران است،گفت: تفکر عاشورایی قویترین و مدرنترین ابزار در دنیا برای مقابله با استکبار جهانی است به گونه‌ای که امروز ایران اسلامی الگویی شناخته شده برای دیگر ملت‌ها است.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در همایش آشنایی با آسیب‌های ماهواره که با حضور بیش از 400 نفر از بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  در سالن اجتماعات اداره آموزش این شرکت  برگزار شد،اظهارکرد:دشمنان نظام اسلامی  به این نتیجه رسیده اند که برای شکست ایران اسلامی باید تفکر عاشورایی را از آنها بگیریم ،لذا جنگ را از سخت به نرم تغییر دادند.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چهار مرحله این جنگ فرهنگی را در قالب تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم هشدار دادند، تصریح کرد: 203 ماهواره تا سال 90 در مدار کره زمین قرار داشت که بیش از 100 ماهواره در مدار ایران اسلامی قرار دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: تفکر عاشورایی قویترین و مدرنترین ابزار در دنیا برای مقابله با استکبار جهانی است به گونه‌ای که امروز ایران اسلامی الگویی شناخته شده برای دیگر ملت‌ها است.

 

انصاری اظهار کرد: دشمنان ما با استفاده از ابزارهایی نظیر ماهواره، اینترنت، کامپیوتر تا دورترین مناطق کشور نفوذ کرده‌اند و هدف دشمن ساقط کردن نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که اجانب در کمین‌اند، آنها نخوابیده‌اند و شما نباید بخوابید، شما باید هوشیار باشید آنها مشغول نقشه هستند تا از طریق‌های مختلف فشار بیاورند، افزود: دشمن جنگ سخت و نرم و تحریم‌هایش را کاهش نداده  است ولذا غافل شدن از دشمن در فرهنگ عاشورایی جایگاهی نخواهد داشت.

 

انصاری با انتقاد به کم رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: هدف ماهواره هجوم به دین و ارزش‌ها و از بین بردن ایمان و اراده ملت ایران است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه افزود: نظامی که داریم خون‌بهای شهیدان ماست و آرامش و امنیتی که داریم مدیون شهدا هستیم و نباید شهدا را فراموش کنیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها