نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1401 - 18:17
تیم نفت و گاز گچساران موفق شد با برتری دو بر صفر و با توجه به توقف شهید قندی یزد بار دیگر به صدر جدول گروه دوم از رقابت های لیگ دو فوتبال صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نفت و گاز گچساران بر خلاف دو فصل گذشته که حرف زیادی برای گفتن نداشت این فصل با "داریوش یزدی" شرایط متفاوتی را تجربه می کند.

عصر امروز در ادامه رقابت های هفته نهم لیگ دو فوتبال کشور دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بم در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد که نفتی های با انگیزه در ادامه بازی های پر گل و نمایش های درخشان خود، تیم میهمان را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند.

هردوگل نفت و گاز گچساران در نیمه اول این دیدار به ثمر رسید.البته شاگردان داریوش یزدی در نهمین بازی خود در فصل جدید، ششمین پیروزی خود را کسب کردند و با شایستگی با 19 امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت مجددا به صدر جدول تکیه زدند.

تیم نفت و گاز گچساران در دیدارهای این فصل با ارائه فوتبال هجومی و یک دست خود توانسته 12 بار دروازه حریفان را باز کند و تنها چهار گل خورده دارد و این تیم هماهنگ و جوان نوید روزهای درخشان تری در ادامه رقابت‌های امسال را می دهد.

از دیگر نکات قابل توجه یاران فصل جدید نفت وگاز گچساران نمایش فوق العاده بازیکنان بومی این تیم بوده که تاثیر بسیاری در کسب نتایج ارزشمند این تیم تاکنون داشته است،همچنین کسب سه  پیروزی از پنج بازی خارج از خانه در این فصل، بیانگر جدیدت و تلاش وصف ناپذیر نفتی ها جهت بازگشت به رقابت های لیگ دسته اول را دارد.

بنابراین در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های ماشین سازی تبریز،فولادنوین اهواز،شهید اورکی اسلامشهر،نودارومیه،مس سونگون،اسپاد الوند تهران،سپیدرود رشت،اترک بجنورد،ایمان سبز شیراز،پاس همدان، بعثت کرمانشاه، فولاد هرمزگان، پانیک تالش و ویستا توربین تهران  قرار دارند .

همچنین در گروه ب تیم های  نفت و گاز گچساران،شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان کرج، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر،مس نوین کرمان، شهرداری نوشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر، داماشیان رشت، پیام توس مشهد قرار دارند.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در هفته دهم این رقابت‌ها در روز یکم دی ماه امسال میهمان تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها