نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. شهريور 1399 - 7:37
شهردار دوگنبدان گفت:تداوم خط کشی معابر شهر با هدف افزایش ضریب ایمنی ، فراهم سازی محوری قابل رویت جهت رانندگان و عابرین پیاده ، تسریع و تسهیل در تردد خودروها ، تفکیک خطوط سواره رو ، کاهش تصادفات رانندگی و ساماندهی ترافیکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری، شهردار دوگنبدان در خصوص اجرای طرح روکش آسفالت و خط کشی معابر برخی ازمناطق این شهرگفت:آسفالت بلوار شهید تاجگردون از باغ فردوس تا کوچه دوم کوی سه راهی که قبلا انجام شد،اما با توجه به فرسودگی و خرابی آسفالت حد فاصل کوچه دوم کوی سه راهی تا دوم کوی کارکنان دولت نیز روکش آسفالت این مناطق در حال انجام است.

وی افزود:بنابراین هدف این است تا شهروندان تردد راحتی داشته باشندو انشاءالله با این روکش آسفالتی که در حال انجام است ،همشهریان هم به عنوان یکی از مسیرهای جایگزین بلوار ولیعصر از آن استفاده کنندتا شاهد کاهش بار ترافیکی این بلوار باشیم.

ظفری در ادامه نیز تصریح کرد:اما در بحث خط‌کشی معابر سطح شهر که یکی از اقدامات مهم ترافیکی است و علاوه بر زیبایی محیطی ، تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک معابر و خیابان ها دارد .

وی اظهارکرد:در همین راستا شهرداری دوگنبدان همچون گذشته با اهداف افزایش ضریب ایمنی ، فراهم سازی محوری قابل رویت جهت رانندگان و عابرین پیاده ، تسریع و تسهیل در تردد خودروها ، تفکیک خطوط سواره رو ، کاهش تصادفات رانندگی و ساماندهی ترافیکی در فاز نخست اقدام به خط کشی ممتدد و منقطع معابر شهر کرده است.

شهردار دوگنبدان گفت:از جمله مناطق اجرا شده در این طرح می توان به بلوارهای شهید پناهپوری ، گلستان ، بهمن بیگی شمالی و جنوبی ، زنده یاد البرز زارعی و بی بی حکیمه خاتون (س) مطابق آیین نامه های مربوطه و استانداردهای ترافیکی اشاره کرد.

ظفری در ادامه افزود:با اتکال به خداوند متعال تداوم خط کشی دیگر معابر شهر با جدیت در دستور کار شهرداری دوگنبدان قرار دارد،بنابراین از رانندگانی که قصد عبور از معابری که در حال حاضر دارای خط کشی هستند را دارند ، خواهشمندم جهت ایجاد نظم ترافیکی و افزایش ایمنی با رانندگی بین خطوط و سرعت مطمئنه همکاری کنند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها