نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مرداد 1399 - 14:43
رئیس بیماستان شهید رجایی گچساران با اشاره به این که کمبود پرستار نداریم گفت: برخی پرستاران در مکان های دیگری از استان مشغول هستند که در حقیقت ردیف پرسنل ما را اشغال کرده اند اما هیچ کارایی برای شهرستان ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رئیس مرکز بهداشت و درمان گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگارگفت: تا الان ۳۶۰۳مورد نمونه کرونا گرفته شده که ۲۶ مورد فوتی داشتیم و باز هم شهروندان‌ را به رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی توصیه می کنم.

آرین غلامیان گفت: در این چند ماه بیش از ۱۱هزار بازدید از اماکن مختلف شهرستان داشته ایم و اقدامات‌ خوبی نیز در این‌ خصوص انجام‌ شده است.
 

حسینی، رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران درادامه گفت: انتقاد حق خبرنگار است و از رسانه ها نیز بخاطر بیان ایرادات و مشکلات استقبال می کنیم اما رسانه ها نیز صادقانه فعالیت کنند و تحت تاثیر جریان و یا گروهی قرار نگیرند.
 

وی افزود: بیشترین انتقاد از ما همان بحث کمبود پزشک است ،چرا که هر پزشک عمومی بدنبال تحصیلات بالاتر است و پیمانکارهایی که قرارداد می بندند با  مرکز استان هستند،اما در حال حاضر کمبود پزشک در بیمارستان نداریم.

حسینی تصریح کرد:کل مراجعین به بیمارستان تاکنون ۱۳۳۵نفر بوده و نیز کل بستری ها۳۸۹ نفر در سال جاری بوده است و در حال حاضر ۲۴بیمار بستری کرونایی داریم.

وی افزود:کرونا بیماری ناشناخته ای است، گجساران در ابتدا وضعیت خوبی داشت اما بدلیل سهل انگاری همه به وضعیت قرمز رسید،اما امروز بازهم شرایط بهتری داریم و رعایت اصول بهداشتی باید با جدیت از سوی مردم صورت گیرد.
 

حسینی ادامه داد: در پیک اول بیماری قراردادی ۸۷روزه با برخی پرستاران بسته شد اما بعد از اتمام، تمدید قراردادی صورت نگرفت اگرچه کمبود پرستار نداریم و نسبت به جمعیت و تخت ما کمبودی وجود ندارد، البته برخی پرستاران در مکان های دیگری از استان بنا به دلایلی همچون تحصیلات و ...مشغول هستند و در حالی که ردیف پرسنل ما را اشغال کرده اند و هیچ کارایی برای ما هم ندارند.

وی تصریح کرد:بیش از ۳۰نفر از کادر بهداشتی ما درگیر کرونا شده اند، در حالی که برخی کادر درمان ما نیز به تعداد ۸۰ نفر به این بیماری مبتلا شدند.

حسینی اظهار کرد:در بیمارستان افراد فقیری بستری بودند که با درمان رایگان با آنها برخورد کرده ایم و مشکلی برای ترخیص افراد بی بضاعت هم نداریم.

مظاهری،به عنوان نماینده بیمارستان نرگسی در این آیین گفت:در خصوص بیمارستان نرگسی حدود یکماه پروژه تعطیل بود، اما باز هم قرارداد مجددی انجام شده است ،بیمارستان حدود ۹۲درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیگیری تجهیزات پزشکی نیز صورت گرفته  که حدود ۷۰درصد نیز فراهم شده که تا ۲۲بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: شروع کار ساخت بیمارستان از سال ۸۱ بوده است، بیمارستان شهید رجایی از لحاظ ساختمانی مشکلاتی دارد و قرار بود بیمارستان بزرگی ساخته شود و جایگزین بیمارستان قدیمی شهر شود.

 مظاهری تصریح کرد:بیمارستان نرگسی ۱۲۸تخت دارد و مکاتباتی برای بخش فوق تخصصی با وزارتخانه انجام دادیم که پاسخ مثبت دریافت نکردیم اما بخش های تخصصی برای این بیمارستان در نظر گرفته است.

وی گفت: استخدام کادر درمانی بیمارستان از طریق وزارت خانه و آزمون خواهد بود البته اگر قرار بر این نباشد که کادر درمان و پرسنل بیمارستان شهید رجایی به نرگسی منتقل شوند.

حسینی درادامه نیز به عنوان نماینده بیمارستان بی بی حکیمه گفت: مشکل معوقات حقوقی و بیمه پرسنل با پیگیری های انجام شده مرتفع شده است ودر این زمینه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها