نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مرداد 1399 - 7:25
مرکز درمانی شهدای بسیج گچساران دارای بخش های عمومی ، تخصصی ، دندانپزشکی، آزمایشگاه ، سنوگرافی، رادیولوژی ، فیزیوتراپی، خدمات پرستاری و داروخانه است که از لحاظ تجهیزات و فضا بسیار خوب ، مناسب و در خور شان مردم ساخته شده و در حال ارائه خدمات در بخش های فعال است.

گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این موسسه گفت: در حقیقت موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد از زمان شروع فعالیت منشا خدمات بسیار ارزشمندی به مردم عزیز استان در مناطق کم برخوردار بوده است.

سالار غلامیان با اشاره به اهم فعالیت های موسسه افزود: معرفی زوج های نابارور در قالب طرح رویش امید به مراکز درمانی مرتبط در استان یزد و بعضا تهران به تعداد ۲۸۰ نفر که در این خصوص بالغ بر مبلغ 6 میلیارد و 400 میلیون ریال پرداخت شده است و نیز خدمات مددکاری به بیماران صعب العلاج طبق سهمیه ابلاغی به استان که بابت هر نفر ده میلیون ریال نیز پرداخت می شود.

وی در ادامه از  ارائه خدمات یارانه ای در مراکز درمانی تحت پوشش به مبلغ 400 میلیون ریال به افراد بسیجی اشاره کرد و تصریح کرد:صدور کارت اخذ خدمات جهت بسیجیان و استفاده از تخفیفات ویژه درمانی در مراکز درمانی تحت پوشش به تعداد یکهزار 542نفر نیز انجام گرفته است.

غلامیان در ادامه اظهارکرد:برگزاری اردوهای جهادی و استفاده از ظرفیت مراکز درمانی و کادر تخصصی پزشکی و پرستاری و دندانپزشکی و متخصصین در مناطق کم برخوردار استان از دیگر برنامه های اجرا شده در سطح استان است.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان به ارائه ویزیت رایگان تخصصی و عمومی در مناسبت های مختلف در مراکز درمانی تحت پوشش موسسه اشاره کرد وافزود:در حال حاضر بیمه تکمیلی به تعداد یکهزار و 344 نفر و نیز بیمه عمر و حوادث به تعداد ۹۰۶ نفر صورت گرفته  که این موارد بیمه ای هم اکنون توسط نیروی انسانی بسیج نواحی استان انجام می گیرد.

غلامیان اظهارکرد:این درحالی است که جهت کمک به توسعه زیر ساخت های بهداشت و درمان در سطح استان به خصوص در مناطق کم برخوردار وحاشیه نشین شهر که دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی دشوار تر است، موسسه اقدام به تهیه زمین با همکاری سازمانها و ساخت مراکز درمالی کرده است که به حمدالله در شهرستان بویراحمد مرکز درمانی با زیر بنای یکهزار و 200 متر مربع در بخش های عمومی و تخصصی دندانپزشکی ، فیزیوتراپی و آزمایشگاه ، رادیولوژی و سونوگرافی، داروخانه و خدمات پرستاری ساخته و در حال خدمت رسانی است.

 وی افزود:در شهرستان گچساران هم ساخت مرکز درمانی با زیر بنای یکهزارو 200 متر مربع در زمینی به مساحت 3هزار مترمربع در بلوار گلستان نبش گلستان ۴ ساخته شده که این مرکز هم دارای بخش های عمومی ، تخصصی ، دندانپزشکی، آزمایشگاه ، سنوگرافی، رادیولوژی ، فیزیوتراپی، خدمات پرستاری و داروخانه است که از لحاظ تجهیزات و فضای بسیار خوب و مناسب و در خور شان مردم ساخته شده و در حال ارائه خدمات در بخش های فعال است.

غلامیان در ادامه نیزگفت:موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان افتخار دارد در سال جدید با همکاری سازمانها ، ادارات ، نهادها و خیرین نسبت به شناسایی و تهیه زمین و ساخت و توسعه مرکز درمانی در سه شهرستان با مناطقی که دسترسی مردم کمتر و معظلات بهداشتی درمانی وجود دارد اقدام کند.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان افزود:بنابراین جلسات اولیه موسسه با معاون محترم هماهنگ کنده سپاه فتح استان انجام گرفته و برنامه ریزی جهت شروع فعالیت و شناسایی مکان و همکاری و جلسات با ادارات هم در حال پیگیری است.

 وی درادامه تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات موسسه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم همکاری و همراهی با مردم و بخش های بهداشتی و درمالی استان ،نیروهای تخصصی مراکز درمانی تحت امر موسسه ضمن آموزش مراجعين و رعایت کلیه استانداردهای لازم در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا خدمات ارزشمندی از جمله توزیع پوستر، پمفلت های آموزشی، توزيع الكل ، ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده و ایجاد بستر مناسب در فضای مجازی و آموزشهای لازم  نیز دراین خصوص بوده است.

غلامیان با اشاره به دیگر خدمات موسسه گفت:توزیع یکهزار پک بهداشتی شامل الكل ، ماسک، محلول ضدعفونی کننده ،دستکش و مایع دستشویی و توزیع در قلعه رئیسی و در بین روستاها و انجام آموزش های لازم در این زمینه و شرکت در طرح پایش تب سنجی در مبادی ورودی شهر یاسوج از مسافرین با همکاری معاونت های سپاه فتح نیز از دیگرخدمات موسسه بوده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولین محترم استان مان بتوانیم گام های موثر تری در جهت خدمات رسانی به مردم عزیز برداریم و شاهد رشد و شکوفایی زیرساخت های بهداشتی درمانی و توسعه سلامت که از بزرگترین نعمات الهی است نیزسهمی هر چند کوچک داشته باشيم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها