نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1398 - 16:20
برپایی میز خدمت بسیج ادارات در امامزاده جعفرگچساران:
پاسخگویی ویژه مسئولین کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت+تصاویر
مسئولین استان و شهرستان در این ملاقات مردمی(میزخدمت) با حضور در منطقه محروم امامزاده جعفر گچساران و دیدار چهره به چهره با اهالی این منطقه به درخواست ها،مسائل و مشکلات آنها پاسخ داده و راهکارهای لازم جهت تسهیل در رفع مشکلات را ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با هفته دولت،میز خدمت بسیج ادارات گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارگچساران ، معاون عمرانی استاندار،فرمانده سپاه ناحیه گچساران و کلیه روسای ادارات و نهادهای دولتی با حضور اقشار مختلف مردم در منطقه محروم امامزاده جعفر گچساران برگزار شد.

 مسئولین استان و شهرستان در این ملاقات مردمی با حضور در حرم مطهر امامزاده جعفر علیه السلام  و دیدار چهره به چهره با اهالی این منطقه به درخواست ها،مسائل و مشکلات آنها پاسخ داده و راهکارهای لازم جهت تسهیل در رفع مشکلات را ارائه کردند. 

 سرهنگ رحیم محمدی،فرمانده بسیج ادارات این شهرستان در این خصوص نیزگفت:حضور مسئولان این شهرستان به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات مردم این منطقه  به نوعی همان نمادخدمتگزاری است.

وی افزود:در همین راستا نیز مدیران این شهرستان با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی به آنها در منطقه امامزاده جعفر حضور یافتندو چهره به چهره به درخواست های مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های مختلف اشتغال،آب روستایی،علمی آموزشی،کشاورزی،بهداشتی درمانی،فرهنگی ،برق و روشنایی،پمپاژآب کشاورزی و... مطرح کرده بودند،مورد رسیدگی و بررسی قرار دادند .

محمدی گفت:مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و باید با تمام توان در راستای رفع مشکلات مردم هم گام برداشت،چرا که امید دادن به مردم تنها با کار و خدمت صادقانه عملی خواهد شد.

گفتی است این برنامه به همت بسیج ادارات سپاه ناحیه گچساران و پایگاه مقاومت بسیج شهدای کارکنان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

روشن بیان کنید کدام مشکل شهرستان در این نشست بررسی شد و چه اقداماتی برای حل آن پیشنهاد و تصویب رسید. و زمان اجرایی ان چه وقتی تعیین شده. گوش دشمن کر نشست موز خوری نبوده؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها