نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. خرداد 1398 - 22:58
عضو شورای شهرگچساران:مبلغ36میلیارد تومان هزینه آلایندگی به شهر اختصاص داده شده است اما توسط آقایان کدگذاری شده و اجازه برداشت را به شهرداری نمی دهند تا در موقع انتخابات رفع کد کنند و به عنوان حربه انتخاباتی از آن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اتاق شیشه ای عنوانی است برای مطالبه گری دانشجویان در تحقق گام دوم انقلاب که در همین راستا سلسله نشست های مطالبه گری قرارگاه شهید آقایی وندا بسیج دانشجویی گچساران با محوریت پیگیری پیرامون مسائل و مشکلات شهری  با اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان دوگنبدان برگزار شد.

غایبان بزرگ اتاق شیشه ای

هرچند این نشست درحالی برگزار شد که بعد از ماه ها پیگیری و دعوت از اعضای شورای شهر و تعیین تاریخ جلسه از سوی خود شورا، متاسفانه ریاست شورای شهر  و شهردار گچساران غایبان بزرگ اتاق شیشه بودند.

ممانعت رئیس شورا از حضور دیگر اعضا

اگر چه رئیس شوراشهر دلیل عدم حضور خود را ممانعت شورای تامین جهت هرگونه مصاحبه ذکر کردند وشنیده ها هاکی از آن است که دیگر اعضای شورای شهر هم به دلیل ممانعت رئیس شورا شهرگچساران در این جلسه شرکت نکردند.

با این تفاسیر جلسه مطالبه‌گری دانشجویی با حضوردوتن از اعضای شورای شهر گچساران در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزارشد که دراین نشست دانشجویان مطالبی را پیرامون عملکرد شورا و شهرداری و همچنین مشکلات شهری  به گوش اعضای شورا رساندند.

 در این نشست از ارتباط خود اعضای شورای شهر تا انتخاب شهردار واختلافاتی که در  شهرداری گچساران صورت گرفته و خسارت های که کارمندان به بیت المال زده اند تا عدم هماهنگی شهرداری با دیگر ادارات و همچنین امکانات رفاهی شهر،پارک های محله ای،قطع بی رویه درختان بید در بازارروز،نبود سرویس بهداشتی عمومی،پارکینگ عمومی،لایه روبی پل ها و نبود امکانات تفریحی سالم و سرگرم کننده جایگزین کافه و قهوه خانه ها، بازیافت زباله ها و نرخ کرایه های تاکسی و آژانس های بین شهری،نظارت بر بازارشهرستان ، آسفالت قسمتی از مسیر دانشگاه آزاد و دانشکده نفت وگاز گچساران و همچنین همکاری نکردن شهرداری با بسیج دانشجویی در بحث برنامه های فرهنگی،هنری واجرای فعالیت های موجود در دانشگاها مطرح شد.

خریدرای  تا200هزارتومان در انتخابات گذشته

درادامه مسلم کرمی یکی از اعضای شورای شهر گچساران در این نشست باتشکر وخرسندی از حضور درجمع نخبگان دانشگاهی به خرید وفروش رای  تا200هزارتومان در انتخابات گذشته که باعث انتخاب ناصحیح می شود اشاره کرد و از نامطلوب بودن کیفیت جلسات شورا گله مندبود.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درمورد بودجه سنگ فرش خیابان شهیدبلادیان گفت:در این خصوص ازشورای شهر هیچگونه نظری ومشورتی گرفته نشد.

گلایه از عدم مدیریت شهری

کرمی در ادامه ازعدم هماهنگی ادارات باشهرداری برای حفاری و آسفالت خیابان ها به شدت گله مند بود ودرادامه نیز ازنبود مدیریت یکپارچه شهری خبرداد.

زندگی تجملاتی اعضای شورا

این عضو شورای شهر گچساران درپاسخ به سوالی مبنی بر زندگی تجملاتی برخی ازاعضای شورای شهر اظهارکرد: این مسئله یک موضوع شخصی برا هرفرداست.

کرمی در ادامه تصریح کرد:موضوع بازیافت یک موضوع جدی است که بخاطر کمبود بودجه از انجام آن بازماندیم.سخنگوی شورای شهر گچساران درادامه  از ناهمگونی مصوبات پروژه های فرهنگی در شورا و نگاه شهرداری خبرداد ونیز درپاسخ به مطالبه حادثه رانندگی یکی ازاعضای شورای بیان کرد که ایشان در ماموریت اداری این اتفاق برایشان رخ داده وپرونده در سازمان بازرسی قابل پیگیری است.

من های شیطان صفت

در ادامه این نشست نیز رمضان عباسی،عضودیگر شورای شهر گچساران گفت:حضرت امام به ما یاد دادند که با کمترین هزینه و وقت بیشترین خدمت را انجام بدیم ، و هرکس در هر پست ومقامی گفت "من"، او شیطان است.

کدگذاری 36میلیارد آقایان برای حربه انتخاباتی

وی در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر بودجه آلایندگی شهرهای نفتی افزود:مبلغ36میلیارد تومان هزینه آلایندگی به شهر اختصاص داده شده است اما توسط آقایان کدگذاری شده و اجازه برداشت را به شهرداری نمی دهند تا در موقع انتخابات رفع کد کنند و به عنوان حربه انتخاباتی از آن استفاده نمایند.

ماکه دریاچه ای نمی بینیم

این عضو شورای شهر در پاسخ به سوالی براحداث دریاچه مصنوعی گفت: ماکه دریاچه ای نمی بینیم، آیا شما می بینید؟!.

عدم همدلی و همسویی در شورای شهر

وی تصریح کرد: مجلس با مصوبات خود شهرداری ها را به ورطه برشکستگی کشانده؛عدم همدلی و همسویی در شورای شهر باعث این اختلافات و مشکلات شهری است و متاسفانه این روزها هیچکس جای خودش نیست و عدم تخصص و تعهد در هر جایگاه از عوامل اختلافات است.

کمک مسئولین برای احیای اتوبوسرانی

عباسی در پاسخ به سوال لایروبی کانال ها نیز افزود: لایروبی کانال ها به صورت کامل صورت پذیرفته است.وی درادامه با اشاره به اینکه عدم انعقاد قرارداد دانشگاه آزاد با اتوبوسرانی باعث انحلال این واحد خواهد شد، خواستار کمک مسئولین برای احیای اتوبوسرانی شدند.

مصادره طرح بافت فرسوده به نام دیگران

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه چرا طرح شهری افتتاح می شود اما عضوی از شورا در آن نیست؟،تصریح کرد: مطالعات بافت فرسوده با بیش از80ساعت صورت گرفت و با شرکتی اصفهانی قراردادش منعقد شد اما کسانی دیگر این طرح را به اسم خود مصادره کردند.

ساخت و ساز در کنار سینمای شهر

وی در ادامه در پاسخ به نبود پارکینگ در شهر گفت: کنار سینما قراربود پارکینک شود اما الان چه کسانی در حال ساخت وساز آنجا هستند؟.وی درادامه نیز درپاسخ به کمبود فضای سبز در گچساران گفت: فضای سبز شهر به استاندارهای جهانی نزدیک است.

قدرت ها اجازه نمی دهند

عباسی در ادامه در پاسخ به نبود طرح تفصیلی شهری اظهارکرد:قدرت ها اجازه نمی دهند طرح تفصیلی انجام شود؛آسفالت جاده بیمارستان بی بی حکیمه و دانشگاه نفت وگاز بدلیل خارج بودن از موقعیت شهری به کندی صورت می گیرد.

این عضو شورای شهر با اشاره به قوم گرایی ها و نگاه های قومیتی در شهرستان افزود: عامل بدبختی و توسعه نیافتن شهر چنین موضوعاتی است.

عباسی درادامه  قول پیگیری مطالبات دانشجویان و هماهنگی حضور  بقیه اعضای شورای و شهردار گچساران را درجمع صمیمی دانشجویان را دادندو قرارگاه مطالبه گری شهید آقایی وندا فرصت پاسخگویی را برا همه مسولین محترم  شهرستان دارد.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

هنوز خیلی بچه هستید که بخوايد از این مسائل سر درد بیارید بهتره حواستون به خودتون باشه یه وقت دیدید کله پا شدید
احسنت بر بسیج دانشجویی شجاع نترس و انقلابی بسیجی یعنی همین ماشاالله به غيرتتون آتش به اختیار یعنی همین
حالا این مطالبه گری چه نتیجه ای خواهد داشت چرا بسیج دانشجویی با نماینده شهر یه نشست نميزاره چرا از آقای تاجگردون مطالبه گری نمی کنید ؟؟
فقط حرف مفت میزنید شهر رو به گند کشیدن دیشب از ترس نتونستيم بخوابيم هر شب هرشب دعوا تیراندازی چرا از اینا نمينويسيد جراتشو ندارید ميترسيد فقط بلديد حرف چرت بزنید کجاست نیروی انتظامی کجاست مسولين امنیتی شهر کی میخواد این شهر درست بشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها