نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1393 - 13:25
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پارک شهرک بهارستان گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بهربرداری رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پارک شهرک بهارستان گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بهربرداری رسید.

 

پارک بهارستان گچساران به بهره برداری رسید+تصاویر

پارک بهارستان گچساران به بهره برداری رسید+تصاویر

پارک بهارستان گچساران به بهره برداری رسید+تصاویر

 

اردلان زینل زاده شهردار دوگنبدان در این آیین با اشاره به ضرورت  ایجاد فضای مناسب برای استفاده همشهریان و خدمات رسانی بهینه، اظهار کرد:12 مورد طرح آماده افتتاح  و ایجاد پارک های محله ای در سطح شهرستان گچساران و از طرف شهرداری دوگنبدان آماده بهره برداری می باشد که پارک بهارستان به صورت نمادین توسط مسئولین افتتاح شده است .

                    پارک بهارستان گچساران به بهره برداری رسید+تصاویر

                                              
وی  احداث پارک 108 دستگاه، فاز اول و دوم پیاده رو سازی رادک، کانال کوی30 دستگاه بنیاد شهید، بلوار 35 متری کارکنان، کانال کوی پانصددستگاه سمت راست، پارک جنگلی، دیوار کشی و مرمت گلزار شهدا، ساختمان فرهنگ سرای گلزار شهدا و پل شهرک جهاد را از مهمترین طرح های افتتاحی در شهر دوگنبدان ذکر کرد.

شهردار دوگنبدان با بیان این که  130 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است، افزود: 68 میلیارد ریال از اعتبارات این پروژه ها از محل بودجه استانی و ملی و مابقی از محل اعتبارات امانی شهرداری دوگنبدان تامین شده است

وی اظهار کرد: در حال حاضر 30 پروژه عمرانی شهری در زمینه ساخت کانال های دفع آب های سطحی، احداث کانال های هدایت سیلاب، بهسازی معابر عمومی و معابر پیاده رو، تکمیل بوستان ها، ساخت کانال های سنگی و توسعه فضای سبز در شهر دوگنبدان در حال اجراست.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها