نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آذر 1399 - 9:17
تا کی باید سیاست، شایسته سالاری را ذبح کرده و مدیران کت و شلواری، بی سواد و رانتخوار صندلی ها را اشغال؟ ،چه کسی باید پاسخگو باشد و این دور و تسلسل تباهی کی پایان پذیرد؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید ابراهیم موسوی_امروز شبکه های فساد، عملکرد برخی مدیران جاهل و بی سواد، رانت و ریا و یقه های بسته، انگشتر عقیق و ته ریش های اصلاح شده نیز اعتقادات مردم را به تباهی کشانده که نهایتاً منتج به بدبینی مذهبی و افزایش شکاف بین جامعه و حاکمیت خواهد شد.

 بدون تردید باید در سطح کلان چاره اندیشی کرد و ادبیات و استراتژی ریا و تظاهر و عاملان غارت منابع و فرصت ها، ثروت اندوزی و تفکر اشرافی گری و فئودالیسم را از بدنه جامعه اسلامی که مبتنی بر خون هزاران شهید است پالایش کرد و کنار زد.

امروز در بین بسیاری از مسئولین دین و مذهب نگاهی ابزاری است، علم پول است و دین تا جایی مقبول است که منتهی به پول ، قدرت و امتیاز شده و مذهب تا جایی محسوب است که رانت و منافع به هر شکلی جاری باشد.

 ما در طی این سالها نماز بی وضو زیاد خوانده ایم، شعار اسلامی بودن و فریاد جهاد، شهید و شهادت،اخلاق و عدالتخواهی می دهیم اما تا سرمنزل ریا نه عمل و منتهی به منافع؛ مثلا بانکمان غرق در ربا و صنعتمان غرق در فساد و قانون و بخشنامه مان بسته به نوع شخص در اجرا متنوع...!..

 بله این است عملکرد برخی مسئولین ریا کار، فاسد و شعار محور، که عملگرایی در پشت هیاهو گم شده است،آیین اسلام و مذهب فقط برای فقرا و مستضعفین جاری و معیار حدود و مسیر است در حالی که برای بعضی مسئولین و خواص و انصار و اعوانشان خالی و تهی و تنها ابزاری جهت کسب منافع، تا کی باید مسئولین در مقابل ضعف عملکردشان پاسخگو نباشند، تا کی باید نهادهای امنیتی و نظارتی چشمشان را بر رانتها و‌فسادها عمداً یا سهواً بسته و‌ شتر دیدی ندیدی؟؟.

 تا کی باید سیاست، شایسته سالاری را ذبح کرده و مدیران کت و شلواری، بی سواد و رانتخوار صندلی ها را اشغال؟؟ تا کی باید نخبگان و تحصیلکردگان، صنعتگران و تولیدکنندگان، اهلیت ها برای احقاق حقوقشان آویزان نمایندگان مجلس،مسئولین و مدیران نادان  و گرفتار و غرق در بروکراسی اداری بوده و دارندگان امضاهایی طلایی خنده بر لب در آسایش و حاشیه امن؟؟.

 تا کی باید معیارها دگرگون و هنجار ناهنجاری شده و ناهنجاری  هنجار و قانون شکنان، جاهلان و دلالان بر شایستگان قانون مدار غالب و تا کی باید بخشنامه و قانون در مقابل دلالان صاحب نفوذ کرنش کند؟.

چه کسی باید پاسخگو باشد و این دور و تسلسل تباهی کی پایان پذیرد؟؟ نهادهای نظارتی در کدام قسمت مسیر به خاکی زده اند؟مدیون شهدا ،پاسخگوی سرنوشت  انقلابید،به امید آینده ای روشن.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها