نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1399 - 14:51
نویسنده اهل قلم استان کهگیلویه وبویر احمد نوشت:جناب تاجگردون ،از درگاه الهی می خواهم هرگز شما را نبخشد، و اگر بار دیگر برای فریب انتخاباتی پایتان به روستای اسلام آباد بازشود، مطمئناً با قلم و سخنرانی واقعی و الهی روبرویتان خواهم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جهانمــــرد صــــــــریحــــــــی ،نویسنده اهل قلم استان کهگیلویه وبویر احمد در مطلبی به "غلامرضا تاجگردون" نوشت:امیــــــــدوارم از این پس فقط برای تبلیغات انتخاباتی برادرتان یا هرکس دیگری، پایتان به روستای اسلام آباد عرب های لیشتر باز نشود. (به عنوان مهمان و دیدار با دوستان و خانواده محترم شهدا قدمت روی چشم ما عربیم و مهمان نواز).

برخلاف میلم نمی خواستم دامادهایم و برادرانم به شما رای دهند، اما جنابعالی از برخی از دامادهایم خصوصاً کربلایی شهرام پورمحمد به عنوان سخنران و مجری تبلیغاتی و مهره اصلی انتخاباتی خود، در روستای اسلام آباد لیشتر، حداکثر سوءاستفاده را کردید و کاملاً با مشکلات بیش از حد زندگی ایشان، در این هشت سال آشنایی داشتید و دهها بار قول فریبنده به ایشان و دخترم مهندس اسما صریحی در رشته کشاورزی دادید که عدالت انسانی و الهی را با قولهایتان زیر سوال بردید و زیر پا له کردید.

از درگاه الهی می خواهم هرگز شما را نبخشد، و اگر بار دیگر برای فریب انتخاباتی پایتان به روستای اسلام آباد بازشود، مطمئناً با قلم و سخنرانی واقعی و الهی روبرویتان خواهم ایستاد... ما عربهای ریشه دار بیت سیاح، از طایفه بزرگ بنی طرف خوزستان، قرنهاست در بویراحمد طبق تاریخ، قبل از برادران باوی به این منطقه آمدیم و اصالتاً بنی طرف هستیم، (میتوانید کتاب تاریخ عربهای لیشتر را که نویسنده اش بنده حقیر هستم را بخوانید) که مردان و شیوخ بزرگی را درخود پرورش داده است.

 دخترم اسما، مهندس رشته کشاورزی، حدود ده سال پیش با معدل بالا فارغ التحصیل شده است، آیا فرزند او را که ماهیانه خرج  درمانش بسیار بالاست و به راحتی می توانستید او را در مرکز خدمات جهاد‌ کشاورزی لیشتر در محل سکونتش استخدام نمایید، درک کرده اید. آیا کار سختی برای برآوردن عدالت الهی بود؟! با بی رحمی، منزل پدرش (کربلایی شهرام پورمحمد) را مرکز سخنرانیهایتان نمودید، و مسبب اختلاف افکنی بین او و فامیلهای نسبی اش شدید.

 اختلافاتی که دشمن خونی چنین کاری نمی کند. جنابعالی، برای رسیدن به اهداف خودتان چه بر سر داماد و دخترم آوردید و آنها را قربانی زبان بازی خود نمودید؛ چون آنها از خوش باورترین و ساده ترین و خوش قلب ترین انسانهایی هستند که تاکنون دیده ام. شما با شناخت چنین انسانهای باخدایی، روح و روان آنها را بهم ریختید. علیرغم دیدن فرزند مشکلدار و پرخرجش، هشت سال باعث شدید داماد و دخترم فقط قربانی وعده های توخالی شغلی جنابعالی شوند.

اقای تاجگردون! شما که بهتر از من از وضعیت بـــــــد زندگی کربلایی شهرام که دارای قلبی پاک و روحی سالم است را می دانید، و حداقل با استخدام همسرش، باعث می شد عدالتتان را، مردم و فامیلش می دیدند و می شنیدند تا برای یکبار که شده برای رضای خدا و حقانیت، سر به بالین می گذاشتید.

 جای تعجب است که انتظار دارید مردم به برادر یا کسی که معرفی می کنید رای بدهند. مشکل دامادم یکی از دهها مشکلی است که احتمالاً با وعده های تو خالی و سوءاستفاده حداکثری برای دیگران بوجود آورده اید . نمیدانم آیا روزی خداوند متعال و عدالت الهی توبه شما را خواهد بخشید، یا خیر!!! اللهُ اعلم! اما چگونه می توانید، دلهای امثال دختر و دامادم را که شکسته اید جبران نمایید. آن هم را فقط، خدا می داند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها