نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مرداد 1399 - 10:44
فعال سیاسی گچساران :خبرنگار چشم و آینه تمام نمای جامعه است، این چشم نباید عینک عاریتی و قلم قرضی و شیشه ناپاک را حمل نماید تا هویت واقعی و شخصیت ذاتی و تبحر رسانه‌ای و هنر حرفه ای خود را آنطور که هست به نمایش بگذارد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی ،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در مطلبی در خصوص روزخبرنگار نوشت:17مرداد و یاد شهید صارمی،روز گرامیداشت خبر و رسانه و خبرنگار و خبر رسانی،روز تجلیل از صاحبان قلم و دانش و خرد و تحلیل و روز شناخت خبرنگاران ادیب و درد آشنا و همراه مردم و آینه مردم است.

خبرنگاری ممکن است در قالب شغل و حرفه و انجام ماموریت برای تهیه گزارشات سفارشی و توضیح و توجیه و ارائه کارنامه های رنگارنگ،تعریف گردد ، ولی خبرنگار یک رسالت است و یک امانت .

رسالتی که دین و حقانیت و واقعیت جامعه و ارزش های پایدار و مشکلات و مسائل آنها را ذخیره و جمع آوری و برای تحول آفرینی و تغییرات سازنده و بهبود وضع موجود و اصلاح روش ها انعکاس می دهند و شرافتمندانه و شجاعانه نقد و نقادی طرحها و برنامه ها و روشهای اجرا را به چالش بکشاند .

خبرنگار امانت دار اطلاعات و راز و رموز و بسیاری از اخبار زیر پوست جامعه هستند لذا تحلیل و طرح و تفسیر این امانات در وقت و جای مناسب و موثر باید صورت گیرد .

خبرنگار چشم و آینه تمام نمای جامعه است، این چشم نباید عینک عاریتی و قلم قرضی و شیشه ناپاک را حمل نماید تا هویت واقعی و شخصیت ذاتی و تبحر رسانه‌ای و هنر حرفه ای خود را آنطور که هست به نمایش بگذارد .

روز خبرنگار را به همه خبرنگاران مستقل و وفادار به شأن و شخصیت خبرنگاری تبریک و تهنیت عرض نموده و برای سلامت نفس و پاکی و پاکدامنی و پاک چشمی و پاکدستی و تمیزی قلم و تحلیل و تفسیر شأن آرزومندی مسئلت می نمایم و گرامی می دارم یاد و خاطره شهید صارمی را در مزار شریف .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها