نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. تير 1399 - 9:02
آیا ماموریت جدید نفوذ در بدنه دستگاه های اجرایی و دولتی و حتی نهادهای انقلابی با سبک و سیاق جدید و مدرن تغییر یافته که مثل طبری ها باید سال ها بگذرد تا شناسایی گردد؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی، تحلیل گر مسائل سیاسی در مطلبی درباره ترورهای سال 60 نوشت:زنجیره  روزهای خون و آتش و ترور و انفجار و نفوذ در تهران و پر پر شدن ستونهای راستین انقلاب اسلامی ایران توسط گروه به ظاهر اسلامی و انقلابی با نام قرآنی مجاهدین خلق.

نفوذ عامل همه خسارت دهه ۶۰ نقش مخربی است که سازمان مذکور در هر دوره ای با شکل و شمایل خاص توانسته سرمایه های اقتصادی و انسانی زیادی را از کشور بگیرد.

چرا پرونده های شهید آیت و لاجوردی به جایی نرسید ؟چرا کشمیری تا عمق دولت شهید رجایی رسوخ کرد ؟چطور مفاد پرونده انفجار نخست وزیری و ساختمان حزب جمهوری اسلامی هنوز در پرده ابهام باقی مانده ؟.

 فریاد افشاگری‌های شهید دیالمه به کجا انجامید؟داستان شهید طهرانی مقدم و افشای اسناد و مدارک هسته ای ایران و ده ها مورد دیگر از نفوذ و مصیبت تلخ خیانت به کجاها انجامید ؟.

 آیا ماموریت جدید نفوذ در بدنه دستگاههای اجرایی و دولتی و حتی نهادهای انقلابی با سبک و سیاق جدید و مدرن تغییر یافته که مثل طبری ها باید سالها بگذرد تا شناسایی گردد ؟.

طبری ها ،منصوری ها ،جزایری ها ، زنجانی ها و سلطان‌های سکه و ارز و طلا و پتروشیمی و قیر و ...همان کشمیری ها نیستند ؟!!!!! بقول بازیگر فیلم ماجرای نیمروز اینها در همه جا حضور دارند ؟!!؟.

۶ تیر ۶۰ در مسجد ابوذر شهر ری آمدند زبان انقلاب اسلامی (سید علی خامنه ای ) را نشانه گرفتند که لطف خفیه الهی جانباز انقلاب را تا سطح رهبری نظام ارزانی داشت .

در ۷ تیر ۶۰ زبان قضا و فکر فقاهت بهشتی دوران با انفجار ساختمان سرچشمه تهران از انقلاب گرفته شد که هنوز خلاء وجودش را چون نقش ملتی حس می‌کنیم .

۸ شهریور ۶۰ باز هم نفوذ مصیبت آفرید و رئیس جمهور مکتبی و نخست‌وزیر متعهد را از امام و انقلاب و ایران گرفت تا سرمایه گرانقدر انقلاب طعمه نفوذ و نفاق گردد و بنی صدر و بنی صدریون جشن پیروزی برپا دارند که وجود نفس گرم امام( ره) سیر شتابان انقلاب اسلامی را مدیریت نمود .

نفوذ و نفاق و ریا سه نماد از شیطانیت و عدم شفافیت است که این مصیبت در طول تاریخ همزاد خیانت و جنایت بوده و با تیغ مصلحت گلوی حقیقت را خونین نموده اند .

ای کاش مسئولان نظام مخاطب یا اولی الالباب واقع و درس عبرت گیرند .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها