نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. فروردين 1399 - 8:46
زمانی که از آقای تاجگردون انتقاد کرده و بیان داشتید که وی باعث بی عدالتی و تبعیض شده و از نخبگان فاصله داشته و انتخاب مدیران بر حسب قومیت گرایی است و حال اینطور چرخش دارید و ضمن تمجید و مدح و ثنا ٬ آقای تاجگردون را نئو می خوانید و از هرگونه انتقاد آشفته می شوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ابراهیم موسوی،فعال سیاسی گچساران در مطلبی خطاب به اظهارات عضو شورای سابق شهرگچساران نوشت:جناب آقای بخشایی حضرتعالی فرموده اید که قصد پاسخگویی و وقت گذاشتن و‌ مناظره نداشته اید ولی نه تنها به شدت برآشفتید بلکه کاملا قصد پاسخگویی داشتید و گذشته از این ٬ گفته های حقیر شما را بر آن داشت تا با توهین و الفاظ ناشایست و ادبیات تهاجمی و تشبیهات غیره مرتبط بخواهید خود را توجیه کنید و طرف مقابل را سرکوب.

 در بیانات شما مشهود است که تنها با هدف منحرف کردن ذهن مخاطب به فضایی دیگر و توهین و فرار از اصل قضایا سعی در توجیه مسائل دارید ٬ غافل از اینکه بطور ناخواسته فضای ذهنی مخاطب رو  در مورد تراوشات فکری و بیانات غیره منطقی خود روشن کردید.

آقای بخشایی عزیر منظور کلی بنده از مطالب قبلی استفاده سیاسی نکردن از کرونا و احساسات مردم و دفاع نکردن از عملکردهای غیره قابل دفاع و زنجیر نکردن مسائل نامربوط به هم و اسطوره نساختن از عاملان فقر و وضعیت بد معیشتی و اقتصادی مردم و آمران به تبعیض و استبداد و ویژه خواری است ٬ شاید اگر هر فرد دیگر هم جای شما بود در وضعیت موجود از آقای روحانی و وزرای تمام اصلاح طلبش و حتی آقای تاجگردون هم اعلام برائت می کرد پس قابل درک است.

جناب آقای بخشایی بنده یک دانشجو و دانشگاهی ام و مطالعه جز برنامه های روزانه من است به نظر می رسد آن کسی که نیاز به مطالعه بیشتر به جای قبلیه گرایی سیاسی و سیاست زدگی دارد شمایید.

آقای بخشایی شما گفته اید که من مثل سوارکاری هستم که به جای زبان از شلاق استفاده میکنم اما استاد عزیز این را بدانید که علی رغم ادعای شما بر دانایی و مطالعه ٬ هنوز در عصر اسب و‌ شلاق به سر می برید و حتی مثالها و تشبیهات شما مربوط به عصر اسب و ‌شلاق است.

حقیر یک دانشجو هستم که سوارکاری را میدانم اما نه بر احساسات مردم و اما عصر اسب و‌ شلاق را درک‌ نکرده ام و اسب من  کتاب و دفترم و  قلم من شلاق من است آنهم برای تضییع کنندگان حقوق عامه و مستبدان در حق جوانان مظلوم و ‌مردم محروم و ماندگان در عصر تحکم و متملقین آنها.

برادر عزیر اسب و‌ شلاق من با آن اسب و ‌شلاقی که از سالهای دور در ذهن شما باقی مانده فاصله دارد و هنوز در آن عصر به سر میبرید و‌شبیه سازی می کنید.

آقای بخشایی منظور من از تاجگردون past «گذشته» ٬ هشت سال گذشته است نه عصر هخامنشی و مشروطه و مسائل دینی و مذهبی که شما همه را به هم زنجیر کردید حالا که فضا را به سمت هخامنشی و‌ مشروطه  منحرف کردید پس چرخی هم به حمله چنگیز خان مغول و نابودی پتانسیلها و شرایط و ساختارهای ایران بزنید و به عملکرد آقای تاجگردون ربط بدهید.

آقای بخشایی عزیز فکر نکنم بیانات و جبهه گیریهای شما ربطی به مشروطه داشته باشد بلکه با مطالعات تاریخی ام بیشتر به گروهها و محیا کنندگان شرایط برای کودتای مرداد ۱۳۳۲ می مانید. آقای بخشایی عزیز بنده وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستم و مدیون و نیازمند کسی نبوده و دشمن کسی هم نیستم که بخواهم عقده گشایی و تخریب کنم بلکه سعی در بیان گوشه ای از واقعیات داشتم که منجر به آشفتگی حضرتعالی شد.

آقای بخشایی عزیز من آزادگی و اخلاق و اصولم را با وابستگی ها معامله نخواهم کرد و بدور از جناح بندیهای مرسوم و وابستگی های شخصی و با روحیه آزادگی و مخالفت با تبعیض و تضییع و استبداد مطالبم را بیان کردم.

 استاد ارجمند بنده نه بدنبال پست مدیریتی و شهرداری یا فرمانداری و مدیرکلی نه بخاطر پروژه پیمانکاری ‌و  امتیازی و یا حب و بغض شخصی از کسی دفاع یا کسی را تخریب نمیکنم ٬ وابستگی جناحی و‌ شخصی ندارم. آقای بخشایی شما گفتین که صحبتهای من متناقض و پارادوکس دارد میشه بفرمایید ؟ اما من میگویم تناقض و پارادوکس در صحبتهای شما موج ‌میزند آنهم با اوج گرفتن در چند ماه پیش تا به حال ٬ زمانیکه  از آقای تاجگردون انتقاد کرده و بیان داشتید که آقای تاجگردون باعث بی عدالتی و تبعیض شده و از نخبگان فاصله داشته و انتخاب مدیران بر حسب قومیت گرایی است و حال اینطور چرخش دارید و ضمن تمجید و مدح و ثنا ٬ آقای تاجگردون را نئو میخوانید و از هرگونه انتقاد آشفته می شوید.

 آقای بخشایی حضرتعالی ابتدای امر عملکرد خود در ادوار شورای شهر را شرح داده و دفاع کنید بعد تئوریسین نئوییها بشوید ٬ شما را چه شده است ٬ مگر ما چه گفته ایم جای تعجب دارد اختلاف اظهارات فعلی و چند ماه پیش شما ٬ آیا این پارادوکس و تناقض نیست.

هنوز سخنان شما در آرشیو رسانه ها موجود است ٬ این است پارادوکس و تناقض و فضای ذهنی مغشوش. چه خوب گفت پیر جماران : مائیم و یکی خرقه تزویر و دگر هیچ ٬ در دام ریا بسته به زنجیر و ‌دگر هیچ و چه زیبا گفت شهید بهشتی عزیز : آفت این انقلاب اسلامی این است که دچار بازیگرانی شود که اسلام و انقلاب و هرچیزی را دکان کنند ٬ دکان قدرت ٬ دکان ثروت و دکان شهرت.

 گیرم که در پیشگاه خلق جهان معتبر شدیم ٬ در پیشگاه حق و حقیقت چه میکنیم ٬ گیرم که خلق را به طریقی فریفتیم با دست انتقام طبیعت چه میکنیم...با آرزوی سلامتی و آرامش و موفقیت برای همه هموطنان و همشهریان عزیزم  خصوصا برادر عزیز جناب آقای بخشایی.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها