نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1398 - 12:40
ذهنیت کم رنگ نمودن رنگ و بوی شهید و شهادت، بعد از پروژه تبدیل شدن کوچه ها به نسترن، در سری برنامه های بعدی طیف نئولیبرال درون صداوسیما قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شرط عضویت در سازمان های بین المللی تحت نفوذ رژیم صهیونیستی و دریافت چندرغاز وام صندوق بین المللی پول، نیاز به پاک کردن هرآنچه که رنگ و بوی جنگ و خون و اقتضائات آن روز انقلاب ۵۷ را داشت.

هر یک از مدارک مورد نیاز دریافت هر وامی مادامی که ناقص باشد، پرونده معلق می شود تا کامل گردد و در نوبت دریافت قرار بگیرد.

حال اگر کلیه مدارک مورد نیاز در پرونده کامل شود اما از آوردن ضامن و ضمانت کننده های مطمئن، شانه خالی گردد از دریافت وام محروم خواهی شد.

گرفتن غبار و محو نمودن رنگ و بوی شهادت و انحلال جهاد سازندگی از شرایط دریافت وام از صندوق بین المللی پول بود، هر چه باشد جهاد در قرآن رنگ خون دارد. سهامدار صندوق باید تضمین داشته باشد که می تواند علاوه بر دریافت اصل پول، سود آن را هم طلب کند که آن هم در صورت تامین آرامش محقق می شود.

 سرمایه داران نئولیبرالیسم و سهامداران نهادهای پولی و مالی جهان با هر آن کس که آرامش آنها را بخواهد خدشه دار کند با تیغ تیز تحریم همه جانبه مقابله می کنند، فربه شدن سرمایه تنها در صورت تامین امنیت و داشتن آرامش صورت می گیرد، بنابراین علائم جنگ و حتی جهادی که آنها زحمت به خود داده اند تا ترجمه اش کنند، برای فزونی یافتن سود و سرمایه خطر دارد.

 از جنگ و  جهاد و شهادت فراوان گفته اند، از فلسفه این کجا و آن کجایش با خونریزی وحشیانه یانکی ها در ویتنام و هیروشیما هم کم نمی دانیم و خونی که ابتدای حیات و زنده ماندن ابدی را تضمین کرده است، تفاوت دارد با کشته هایی که با تسلیم شدن در برابر اندیشه های نهلیستی، نیستی همیشگی را برای خود خریده اند! البته با مفروض داشتن دلایل ذهنی که در مورد حیات و ممات دارند.

این حکایت سر دراز دارد البته حکایت که نه بلکه راهبرد سرمایه داری و سهامداران نهادهای مالی است که هر آنچه رنگ و بوی شهادت را بگیرد، باعث توقف تب تند و بالا رونده بورس ها را دارد!.

شهیدی که جسمش را در طبق اخلاص نهاده، یادش را کمرنگ کردند، مانده بود اسمش بر سر در کوچه ها که در رقابت با نسترن، آن را هم واگذار و پایین کشیدند!.

 سهامداران ایرانی خود را در گوشه و کنار به کار گماردند تا چه بسا سازماندهی شده تر به سیطره خود ادامه دهندو متاسفانه در صداوسیما هم بار خود را بسته اند.

در همین هفته اخیر آنجایی که نتوانستند مابین نهادهای نظامی کشور، رخنه  کنند، بی کم و کاست رژه نظامیان برگزار شد تا مردم یادشان بیاید که در هفته دفاع مقدس قرار گرفته اند.

 این بی اطلاعی ها و کمرنگ شدن ارزشها، جز ایجاد شائبه ای که انگشت اتهام را به سوی صداوسیما نشانه می رود، هیچ گونه توجیه ثانوی ندارد بنابراین ذهنیت کم رنگ نمودن رنگ و بوی شهید و شهادت، بعد از پروژه تبدیل شدن کوچه ها به نسترن، در سری برنامه های بعدی طیف نئولیبرال درون صداوسیما قرار می گیرد.

مصطفی جوزانی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها