نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1398 - 19:24
آنهایی که مبارزه با استکبار را مقطعی میبینند و مذاکره و تسلیم را جایگزین آن ترسیم میکنند باید دوباره تاریخ ملت ایران و مقاومت های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مرور کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی دانشکده نفت و گاز گچساران در مطلبی ارسالی به این پایگاه خبری تحلیلی خطاب به مسئولین ،نوشتند: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.امام خامنه ای(مدظله عالی)

درست 19ماه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت که رژیم بعث عراق به پشتوانه حمایت های مادی، تسلیحاتی و اندیشه ای استکبار جهانی و شیاطین غرب با پاره کردن قرار داد 1975 الجزایر رسما علیه نظام نوپا ومقدس جمهوری اسلامی ایران  اعلام جنگ کرد.

علی رغم اینکه ایران اسلامی  به تنهایی و با اعتماد به نیروهای مردمی واتحاد و رهبری امام خمینی (ره)  به 8 سال دفاع مشروع و مقاومت پرداخت هیچگونه اجازه ای به صدام  و استکبار جهانی نداد تا حتی یک وجب از خاک مقدس ایران عزیز را اشغال نمایند .

ایران عزیزمان در دوران دفاع مقدس  از دو نعمت گران بها برخوردار بود. رهبری حضرت امام خمینی(ره) و روحیه انقلابی  و ضد استکباری مردمِ.

استمرار حرکت امام توسط مقام معظم رهبری روح عزت و سربلندی را در وجود مردمان این دیار نهادینه کرد . ملت شریف ایران با حفظ  روحیه ی مقاومت وانقلابی خود تماما به آرمان های امام و انقلاب پایبندند.

در این بین بودند برخی از هم قطاران و یارانی که راه خود را با امامین انقلاب و راه و روشی که مردم ایران انتخاب کرده اند جدا ساختند .

آنهایی که مبارزه با استکبار را مقطعی میبینند و مذاکره و تسلیم را جایگزین آن ترسیم میکنند باید دوباره تاریخ ملت ایران و مقاومت های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مرور کنند.

منطق مقاومت منطقی عقلی و برآمده از مکتبی است که ظلم را برنمیتابد و به مظلوم درس اقتدار می دهد.

ما به عنوان دانشجویان بسیجی پیرو مکتب امام (ره) به تمام صاحبان قدرت در ایران اسلامی متذکر میشویم که مقاومت و انقلابی بودن مختص  8 سال دفاع مقدس نبوده ،نیست و نخواهد بود.

به یاد داشته باشید دشمن منتظر کوچک ترین انحراف شما از مکتب امام هست تا در جامعه نفاق ایجاد کند و ملت و دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هم جدا سازد .

از این رو می بایست به نیرو و اندیشه داخلی متکی باشید و اندیشه ها و گفتار های خام و پوچ دشمن،شما را نترساند و فریب ندهد که باکنار گذاشتن روحیه انقلابی و مقاومت عزت وقدرت بدست نخواهد آمد.

والسلام علیکم والرحمت الله و برکات

 بسیج دانشکده نفت و گاز گچساران

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها