نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. تير 1393 - 3:48
دبیر کمیسیون عمران مجلس گفت: مشکل آب شرب شهرها و روستاهای کشور در کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که براساس گزارش ارائه شده ۱۲ شهر بزرگ ما با بحران آبی مواجه هستند.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس، علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز عمران مجلس گفت: در این جلسه مشکل آب و فاضلاب کشور با محوریت آب شرب شهرها و روستاها با حضور قائم‌مقام وزیر نیرو و مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی در این‌باره از سوی مقامات مسئول ارائه شد.


وی ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده 12 شهر بزرگ کشور در شرایط بحران آبی قرار دارند و آب روستایی نیز با مشکل جدی مواجه است.

دبیر کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا در جلسه دیگری وزارت نیرو و آب و فاضلاب کشور پیشنهادات کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود را برای حل بحران آب کشور به کمیسیون ارائه کند تا در نهایت تصمیم جدی در این زمینه اتخاذ شود.

چهاردولی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز طرح اصلاح موادی از قانون سازمان نظام مهندسی مطرح و مواد 18، 19 و 20 آن مورد بررسی قرار گرفت و رای‌گیری در خصوص مواد بررسی‌شده در پایان بررسی‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها