نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مهر 1402 - 7:13
امام‌جمعه گچساران به همراه جمع دیگری از مسئولان در اولین روز کاری خود با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهیدان خندانی و سجده‌ای یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در این دیدار امام‌جمعه جدید گچساران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و دیگر همراهان با خانواده شهیدان حسین خندانی، قدرت الله خندانی و جعفر سجده‌ای دیدار و به گفتگوی صمیمی پرداختند.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران ضمن طلب علو درجات الهی برای شهیدان گران‌قدر و بافضیلت دفاع مقدس، هدف از این دیدارها را زنده نگه‌داشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و مقاومت در جامعه برشمرد و آن را در راستای رسالت ائمه جمعه و توصیه و سفارش مقام معظم رهبری توصیف کرد.

وی بابیان اینکه امروز نظام و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا دارای عزت و اقتدار است، افزود: شهدا مسیری را آگاهانه و مبتنی بر شناخت انتخاب کردند و امروز ما وظیفه‌داریم ضمن دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا از صبر و استقامت و ایثارگری آن‌ها نیز قدردانی کنیم.

در ادامه امام‌جمعه گچساران ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده برای تجلیل و خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: تکریم خانواده شهیدان و ایثارگران وظیفه است که همه مسئولان باید همواره آن را در برنامه‌ها و دستور کار خود داشته باشند.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این آیین هم گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم شود و همه باید قدردان خانواده معظم شهدا باشیم بنابراین از مواردی که در اسلام به آن تأکید شده و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است احترام و تکریم خانواده شهداست.

وی رمز پیروزی و موفقیت کشور در تمامی عرصه‌ها را تبعیت محض از امر ولایت دانست و گفت: امروز چند دهه از دفاع مقدس گذشته است و ملت بزرگ ایران اسلامی با پایبندی به ارزش‌های شهدا در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

خانواده‌های شهدا در این دیدارها نیز به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهدای والامقام پرداختند‎.

در پایان ضمن نثار فاتحه به ارواح طیبه شهدا، با اهداء لوح از خانواده معظم شهیدان حسین خندانی، قدرت الله خندانی و جعفر سجده‌ای تجلیل و قدردانی شد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها