نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1401 - 20:14
سردار گشتاسبی گفت:انسجام، وحدت و تبعیت از ولایت رمز تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود پس هر جا تبعیت از رهبری داشتیم دشمن نتوانسته هیچ غلطی بکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار امان‌الله گشتاسبی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای شهرستان گچساران گفت: این مجلس به نام شهداست و تمام تلاش عوامل برگزاری این برنامه به این جهت بوده که این برنامه در حد مطلوب برگزار شود و هیچ‌کس هم به دنبال مزد پاداش دنیوی نیست چراکه عظمت و جایگاه شهدای ما در مرتبه اول قرار دارد و شهدا تنها جانشان را تقدیم انقلاب کردند تا ایران اسلام باقدرت و عزت بماند.

وی افزود: حضرت امام (ره) انقلابی را رقم زدند که در هیچ جای عالم نمونه‌اش را سراغ ندارید، چراکه انقلاب اسلامی تفاوتی‌های بسیاری با دیگر انقلاب‌ها داشته است و انقلاب حضرت امام (ره) برای احیای ارزش‌های دینی بوده است و اگر امروز گفتمان انقلاب حرف‌ها برای گفتن دارد به جهت اخلاص امام (ره)، حاکمیت اسلام و ارزش‌های الهی بوده است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: باید توجه کرد که همه انقلاب‌ها بعد از طی مراحلی به انحراف کشانده شدند و یا به فروپاشی منجر شدند، اما انقلاب اسلامی همچنان باقدرت و عزت به مسیرش ادامه می‌دهد؛ و اما اگر امروز از شهدا حرف می‌زنیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید از اقصی نقاط کشورمان از اقوام و طوایف و اقلیت‌های مختلف به جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی جانشان را فدا کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در تمدن چند هزارساله کشورمان، اقوام ایرانی در شجاعت، اخلاق و یکتاپرستی جزو مقدم‌ترین انسان‌ها در کره خاکی به شمار می‌رفتند و با ورود اسلام به کشورمان نیز ایرانیان به استقبال اسلام رفتند و در مقابل نیز خدمات بسیاری به اسلام عرضه داشتند.

وی تصریح کرد:44 سال است که نظام سلطه سرستیز با انقلاب اسلامی دارد و دائماً به دنبال توطئه هستند. هشت سال جنگ تحمیلی کافی بود که این انقلاب به سقوط منجر شود؛ اما وحدت، انسجام و تبعیت مردم از امر ولایت اجازه چنین اقدامی را به دشمن نداد.

سردار گشتاسبی افزود: وقتی انقلاب به پیروزی رسید کارتر رئیس‌جمهور وقت آمریکا رئیس سازمان سیا را صدا زد که شما که این‌همه جاسوس، قدرت، ابزار و ...در کل منطقه داشته‌اید چگونه این انقلاب در خاورمیانه شکل گرفت؟ در الی که ریسی سازمان سیا آمریکا این‌گونه اعتراف می‌کند که انقلابی که در ایران شکل‌گرفته یک مسئله بدون تعریف است و به‌هیچ‌عنوان برای سیستم‌های ما تعریف‌نشده است و این موضوعات را نمی‌فهمند.

وی در ادامه اظهار کرد: آمریکایی‌ها در طول این چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی لحظه‌به‌لحظه با ما حرکت کردند و خوب می‌دانند که چه بلایی نیز سرشان آوردیم. بعد از جنگ جهانی دوم سراغ نداریم کسی به آمریکایی تیری شلیک کرده باشد الا سپاه پاسداران و این اقتدار به برکت خون مطهر شهداست.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: خود دولتمردان آمریکایی بارهای بار نیز اعتراف کرده‌اند که هر چه تحریم می‌کنیم اما انقلاب آن‌ها غیرقابل‌مهار است و ایران مدام در حال پیشرفت است؛ بنابراین نکته مهمی که باید توجه کرد اینکه همه در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نسل جوانمان کم‌کاری کردم و نتوانستیم به‌خوبی شاخصه‌های موفق این نظام را به جوانان ابراز کنیم.

سردار گشتاسبی ادامه داد: شما مسلّم بدانید که این انقلاب مسیرش را به جلو خواهد برد و پرچم به دست آقا امام زمان (عج) خواهد رسید، بااین‌وجود نیز انسجام، وحدت و تبعیت از رهبری رمز تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود پس هر جا تبعیت از رهبری داشتیم دشمن نتوانسته هیچ غلطی بکند.

وی گفت: دشمنان به دنبال اختلاف‌افکنی بین اقوام برای تجزیه کشورمان بودند که بازهم کور خواندند. ما سرباز ولایت هستیم و با هیچ‌کس هم تعارف نداریم همه اقوام و مردم ایران‌زمین برای این انقلاب جان دادند و اگر که کوتاهی کنیم برای خانواده شهدا چه پاسخی داریم؟ اگرچه معتقدم که هوشیاری، تدبیر درست، خدمت به مردم توسط مسئولین راه برون رفت کشور از مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها