نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. فروردين 1401 - 12:49
دیانت گفت:طبق قانون وظایف دستگاه ها در آتش سوزی جنگل ها مشخص شده است و متاسفانه در سنوات گذشته برخی مدیران فقط بدنبال گرفتن عکس بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رهام دیانت، رئیس دادگستری گچساران در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:با توجه به گرانی های حاکم بر بازار و فشار مضاعف به قشر ضعیف جامعه، درنتیجه  اداره صنعت،معدن و تجارت شروع به فعالیت کرده است که انتظار داریم نظارت ها به شکل مستمر همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود:یکی از وظایف شهرداری تنظیف شهری است و اگر نگاه کنیم بسیاری از جدول ها و کانال های شهر آلوده و پُر هستند درحالی که بهداشت عمومی جامعه درخطر است که بایستی به رفع مشکلات به طور جهادی عمل کرد.

دیانت ادامه داد:نیروهای سد معبر وظایف خاصی دارند و متاسفانه برخی مغازه داران از حریم پیاده رو ها استفاده می کنند و درحالی که پیاده روها برای عبور و مرور مردم است نه جای چیدن سبد میوه که باید با این موارد نیز برخورد شود.

رئیس دادگستری گچساران اظهار کرد:اگر از ساخت و سازهای موجود در بلوار گلستان عبورکنیم، می بینیم که برخی کوچه ها بن بست شده و برخی کوچه ها هم عرض کمی دارند که بر عدم نظارت ها صحه گذاشته می شود ،بنابراین آن هایی که به صودت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز کرده اند هم طرح دعوی و هم تقاضای قلع و قمع شود.

وی ادامه داد:کمیسیون ماده ۱۰۰بسیارحساس است که برای زیبا سازی شهر و جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز است.اگر پارکینگ در سطح شهر باشد بسیاری از جرایم‌ کاهش خواهد یافت و انتظار داریم شهردار جدید با کارجهادی امورات را پیگیری کنند.

دیانت اظهارکرد:ساماندهی متکدیان و کودکان شاغل در ورودی های شهرمان حتما  مورد توجه بهزیستی و شهرداری قرار بگیرد،اما با توجه به گرم‌شدن هوا احتمال آتش سوزی های جنگل ها زیاد است که برطبق قانون وظایف دستگاه ها و نهادها مشخص شده است و متاسفانه در سنوات گذشته برخی مدیران فقط برای گرفتن عکس یادگاری اکتفا می کردند درحالی که برخی مدیران خود همگام با نیروهایشان جدا پای کار بوده ند.

رئیس دادگستری گچساران افزود:اما در خصوص استفاده از خودروهای دولتی قانون تاکید دارد که استفاده شخصی از خودروهای دولتی ممنوع است و این موارد هم‌ باید توسط مدیران رعایت شوند.

وی در پایان هم با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گفت:قشر زیادی از افرادی که در زندان به سر می برند زیر خط فقر هستند و خانواده این افراد به نان شب هم محتاج هستند و ازمدیران انتظار داریم در جشن گلریزان همت کنند تا بسیاری ازمشکلات زندانیان مرتفع شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها