نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. فروردين 1401 - 11:46
دیهیمی خوب گفت:احساس می کنم برخی مدیران انگیره کمی دارند و تمایلی به کار هم ندارند اگرچه مدیران باید نسبت به دوران مسئولیت شان ،پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روانبخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است که روز بزرگ اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است که به حمایت از مردم فلسطین و مستضعفین جهان راهپیمایی برگزار می شود و انتظار داریم همه عزیزان در برپایی هرچه باشکوه تر این راهپیمایی همکاری مضاعفی داشته باشند.

جابجایی دانش آموزان با خودروهای دولتی

وی افزود:وقتی ادعای خدمت رسانی به مردم را داریم پس باید تکریم به  ارباب رجوع را نیز مدنظر داشته باشیم ،اما در بحث استفاده از خودروهای شخصی برخی مدیران حتی دانش آموزان را جابجا می کنند و خواهشی دارم که عزیزان حتما این موراد را رعایت کنند که اگر موردی مشاهده شود برخورد قانونی خواهد شد.

برگزاری همایش تجلیل از مقام معلم

فرماندار گچساران تصریح کرد:ارزش و جایگاه معلم بس ارزشمند است و هرساله معمولا در هر شهرستانی روزی به عنوان تجلیل از فرهنگیان عزیز مشخص شده است اما زمانی این تجلیل ها ارزشمند است که سایر دستگاه ها هم در این خصوص پیشقدم باشند.

مدیران در جذب اعتبارات کوشا باشند

دیهیمی خوب ادامه داد:بر آیین جشن گلریزان نیز تاکید می کنم و از هر اداره ای یک نفر به عنوان رابط ،کمک های ادارات در این خصوص را جمع آوری کنند تا مشکلات برخی زندانیان هم مرتفع شوند. در بحث پروژه ها با این شرایط مالی اگر قرار باشد بودجه ای اداره ای برگشت بخورد بسیار تاسف بار خواهد بود، به هرحال مدیران با مدیران کل به طور مرتب در ارتباط و درجهت جذب اعتبارات نیزکوشا باشند.

مکاتبه مستقیم با نفت ممنوع است

وی تصریح کرد:متاسفانه برخی ادارات مستقیما با شرکت نفت مکاتبه دارند و این کار را برای ما سخت کرده است درحالی که نظم کاری بسیار حائز اهمیت است ودرخواست های ادارات از شرکت نفت باید از طریق فرمانداری صورت بگیرد.

فرماندار گچساران ادامه داد:اما دربحث زمین خواری موارد و اشکالاتی وجود دارد که تاکید فراوان داریم در این خصوص  گشت ها نیز با فعالیت بیشتری به این موضوعات بپردازند.

دیهمی خوب درادامه افزود:متاسفانه برخی شکستگی لوله های آب شرب دربرخی مناطق  شهرستان بیش از دوسال است که ترمیم نشده است که متولیان امر بایستی به این وضعیت ها رسیدگی کنند و خواهش دارم تحت هرعنوانی شاهد این چنین مسائلی نیز دراین شهرستان نباشیم.

تعطیلی بیمارستان نرگسی

فرماندار گچساران در ادامه در خصوص تعطیلی بیمارستان نرگسی این شهرستان هم گفت:چندین چندین مکاتبه نیز جهت رفع مشکلات و بازگشایی بیمارستان نرگسی انجام شده است، هر چند مشکلاتی در این بیمارستان هم وجود دارد اما به قولی از بعد تجهیزات دیگر نباید مشکلاتی داشته باشد اما اینکه بعد از چندماه از آغاز فعالیت این بیمارستان تعطیل شده است جای تعجب دارد  پس اگر این بیمارستان از ابتدا ایرادی داشت پس چرا افتتاحش کردند!؟ .متاسفانه فروریختن دیواره ساختمان پردیس هنری در حال ساخت اداره ارشاد به خاطر عدم نظارت ها برسازها بوده است.

برخی ها تمایلی به کار هم ندارند

وی ادامه داد:دربرخی ادارات اتفاقات و حوادثی رخ می دهد  که بعضا مدیران هم  اصلا گزارشی در این خصوص به فرمانداری نمی دهند و بنده به عنوان فرماندار شهرستان بایستی از این موارد اطلاع داشته باشیم .اما احساس می کنم برخی مدیران انگیره کمی دارند و تمایلی به کار هم ندارند اگرچه مدیران باید نسبت به دوران مسئولیت شان ،پاسخگو باشند.

گلایه از کیفیت نان

دیهمی خوب بیان کرد:نظارت به کارنوایی ها باید با جدیت و شدت بیشتری ادامه یابد و خیلی گزارشات به دست ما که می رسد از بی نظمی در ساعات کارنانوایی ها و کیفیت نان شکایت می شود،بنابراین کنترل قیمت ها دربازار و نظارت ها بسیار مهم است که ادارات صمت و جهادکشاورزی دراین راستا بیشتر همت را انجام می دهند.

فرماندار گچساران در پایان هم گفت: شهرداری دربحث مشکلات شهر همت کنند که دیگر هبچ بهانه ای وجود نخواهد داشت.با توجه به شرایط گرما و احتمال آتش سوزی های جنگل ها و مراتع شهرستان، کل ادارات آمادگی ۱۰۰درصدی در این خصوص نیز داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها