نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1400 - 2:04
معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گغت:این مرکز به صورت خصوصی مدیریت و قرارداد آن یکم شهریور ماه به پایان رسیده که تا جایگزین شدن مدیریت جدید؛ همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید امین رضایی، معاون بهداشت و درمان گچساران در این خصوص گفت:برخی همشهریان عزیز از عدم خدمت رسانی مرکز سرپایی جنب اتفاقاتِ بیمارستان شهید رجایی گچساران نگران بودند که‌ به درخواست مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان از این مرکز بازدید داشتم که این مرکز سرپایی در حال خدمت رسانی فعال و مناسب به همشهریان عزیز بود.

وی افزود:این مرکز به صورت خصوصی مدیریت و قرارداد آن یکم شهریور ماه به پایان رسیده است. با پیگیری مدیر محترم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان، تا جایگزین شدن مدیریت جدید؛ مرکز همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

رضایی ادامه داد:در چنین شرایطی که بهداشت و درمان با تمام توان در حال مبارزه با بیماری است؛ انتظار می رود همه مردمِ عزیز و دستگاه ها با تمام توان در کنارمان باشند تا از این بحران عبور نماییم.

معاون بهداشت و درمان گچساران افزود:کادر زحمت کش بهداشت و درمان و تیم مدیریتی آن در شرایط طاقت فرسایی به سر می برد؛ هیچ چیز به اندازه ایجاد فضای آرام در پیشبرد اهداف موثر نمی باشد.

رضایی ادامه داد:همواره سعی در شنیدن تمامی انتقادات و رفع معضلات بر اساس آن داشتیم. انتشار برخی اخبارِ بدون تحقیق تاثیری در بهبود شرایط نخواهد داشت.

با این تفاسیر نیز، سید طاهر حسینی، رئیس بیمارستان بیمارستان شهید رجایی شهرستان گچساران نسبت به این موضوع نیز واکنش نشان داد.

متن ارسالیبه این پایگاه خبری تحلیلی نیز به شرح زیر است.

بسمه تعالی

در پاسخ به مطلبی درج شده در برخی از رسانه ها « تعطیلی درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید رجایی» بیان نکات ذیل لازم و ضروری است:
ابتداء باید عنوان کنیم که درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید رجایی گچساران چندین سال است که به بخش خصوصی واگذار شده است.

 به اطلاع می رساند که موضوع تعطیلی(یک شیفت) درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید رجایی گچساران بدین شکل بوده است.با توجه به اینکه پایان کار قرارداد پیمانکار قبلی مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ بوده و بدلیل عدم اطلاعات کافی پیمانکار از قوانین دانشگاه در موضوع قرارداد های برون سپاری در یک شیفت اقدام به تعطیلی درمانگاه سرپایی نموده که بر خلاف قوانین و مقررات دانشگاه می باشد.

این در حالی است پیمانکار فعلی گاها بر اساس نیاز وتا تعیین نمودن پیمانکار بعدی به مدت سه ماه موظف به همکاری و‌ادامه خدمت خود در محل تعیین شده می باشد.

 اما بعد از این اتفاق بلافاصله رئیس بیمارستان شهید رجایی به این موضوع ورود کرده و پیمانکاردرمانگاه سرپایی را ملزم نمود تا همچنان خدمات درمانی خود را به همشهریان عزیز گچسارانی ارائه دهد که بلافاصله این دستور از طرف پیمانکار درمانگاه اجرایی شد و مقرر گردیده تا شروع بکار پیمانکار جدید همچنان خدمات درمانی خود را ادامه دهد.

اما سوال اینجاست ؟اینجانب به عنوان رئیس بیمارستان از بعضی رسانه های شهرستان گچساران گلایه دارم .شما با گذشت بیش از یکسال و‌نیم از شرایط سخت و بحران شیوع بیماری کرونا چه کمکی به بیمارستان شهید رجایی نموده اید ؟.

 آیا جز پرداختن به حاشیه ها و ضعیف نشان دادن مدیریت و تبلیغات بر علیه مدافعان سلامت شهرستان بخصوص بیمارستان شهید رجایی که بیمارستان (مادرکرونای) شهرستان می باشد، آیا پیشنهاد یا اقدام سازنده ای انجام داده اید؟

 آیا مشکلات کل شهر در بیمارستان شهید رجایی  خلاصه می شود؟ چرا چشمتان را بروی دیگر مشکلات شهر بسته اید؟ و فقط بدنبال تشویش افکار عمومی و تخریب زحمات کادردرمان  و پرسنل بیمارستان شهید رجایی آنهم در این شرایط سخت کرونایی هستید؟.چرا مغرضانه قضاوت می کنید و بدنبال چی هستید؟.

در پایان جا دارد از رسانه های واقع بین که  کمبود ها، مشکلات  ها و کم و کاستی را به ما یادآوری و با نقد منصفانه و سازنده ما را یاری می کنند تشکر و قدردانی می کنیم.

گفتی است روز گذشته خبری مبنی بر تعطیلی مرکز سرپایی جنب بیمارستان شهید رجایی گچساران توسط برخی رسانه ها در شبکه های مجازی منتشر شده بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها