نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. تير 1400 - 9:54
تا دقایقی دیگر مراسم تدفین شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، پیکر مطهر این شهید گمنام از دوران هشت سال دفاع مقدس تفحص شد که در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری این میهمان عزیز کهگیلویه و بویراحمدی ها در حال برگزاری است.

 

رئوف رییس صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام که در صدا و سیمای استان برگزار شد ،ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر افزود: امروز سازمان صدا سیما مفتخر است میزبان شهید عزیزی است که پس از ۳۳ سال در منطقه جزیره مجنون تفحص شد و امروز بر دستان شهید پرور استان آرام میگیرد.امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی در برابر همه تهدیدات بیمه شده است و روز پیروزی ما حرکت در مسیر شهدا است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان بیان کرد: امروز شهدا از ما خدمت صادقه به مردم، حرکت در مسیر ولایت فقیه را  مطالبه میکنند،به گفته شهید سلیمانی والله والله والله رمز عاقبت بخیری نسبت ما با نظام‌حمهوری اسلامی است و رمز عاقبت بخیری ارتباط قلبی و دلی با حکیمی است که سکان انقلاب امروز به دست اوست.

وی تصریح کرد: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ برای همکاران من در رسانه ملی و صدا و سیمای استان روزی ماندگار و خاطره انگیز شد امروز این شهید همچون مولا و مقتدایی برای ما اهالی رسانه چراغ هدایتی است که راه را گم نکنیم و بیشتر بیندیشیم و با تولید برنامه های موثر نسبت به این شهدا ادای دین کنیم.

 

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان تیز در حاشیه تشییع شهید گمنام در مرکز صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: این حال و هوای معنوی که این شهید والا مقام ایجاد کرد و دلهای همه ما آسمانی و کربلایی شد یاد و خاطره دوران گذشته پر افتخار را یادآوری می کند.

 

وی ابراز داشت: حضور این شهید عرض میکنیم با ما غریبی نکن درست است که غبار این دنیا بر چهره ما نقش بسته اما هنوز دل در گرو شما داریم ،با ما غریبی نکن،تا جان در بدن داشتی مقاومت کردی و بعد از آن با بدنت با استخوانت تا کنون از کشور دفاع کردی و امروز باز  آمدی به عنوان سفیر ما را هدایت کنید،ای شهید با ما غریبی نکن گرچه قدری با حال و هوای شهدا فاصله گرفته ایم.

حسینی با اشاره به اینکه نکند این شهید بگوید به جایی رفتم که مادرم و برادرم در کنارم نبود و بر ما بگرید همه شما خواهران و برادران این شهید هستید گفت: این شهید آمده است به همه با راه عزت ،افتخار و سعادت را بیاموزد چرا که هرکس راه شهدا را رفت و در راه دفاع از ارزش های دینی قدم برداشت اینگونه عزیز می شود.

آیت الله حسینی افزود: کسی که از این ولایت از این انقلاب از این سرزمین دفاع کرد و در مقابل استکبار ایستاد خدا او را به عنوان شهید می پذیردکه بالاترین فضیلت در این عالم شهادت است،خداوند روح و جان او را پذیرفته است شهید آمده است به ما بگوید راه را فراموش نکنید راه،راه شهیدان است.

 

خبر در حال تکمیل....

---

 

---
---
---
---
---
---

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها