نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. تير 1400 - 10:24
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران به خبر این پایگاه خبری تحلیلی مبنی بر خرابی دستگاه دیالیز این بیمارستان واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد مشکل تا روز شنبه برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دکتر سید طاهر حسینی، رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در واکنش به خبر تعطیلی بخش دیالیز این شهرستان(اینجا) گفت:صبح روز چهارشنبه بود که بخش دیالیز این بیمارستان دچار مشکل شد، بنابراین از منبع اصلی آب را بررسی کردیم که مشکل آبرسانی به این بخش چیست که پس از بررسی توسط واحد تاسیسات، مشکل نیز از پوسیدگی و گرفتگی شبکه آب در کنار بخش دیالیز عنوان شد.

وی افزود:با این وجود، اقدام برای رفع این مشکل مبنی بر تعمیرات و تعویض لوله های شبکه آب بخش دیالیز نیز گرفته شد که تا بامداد روز پنجشنبه به طول انجامید،به هرحال خرابی از قطعه ای بود که با پیگیری های عزیزان از استان های مجاور تهیه و استفاده شد.

حسینی ادامه داد:اگرچه صبح روز پنجشنبه نیز کار تعمیرات و تعویض شبکه آب بخش دیالیز با تلاش عزیزان واحد تاسیسات بیمارستان به اتمام رسید و آب در شبکه جریان و وارد دستگاه" آر او" شد،که متاسفانه این دستگاه نیز با خطا مواجه شدو به خاطر سختی آب شهرستان گچساران به قطعه "ممبران" دیالیز نیز آسیب رسیده بود.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهارکرد:با این وجود نیز تماس هایی با شرکت پشتیبان قطعات بخش دیالیز انجام گرفت و توصیه های لازم را هم دریافت کردیم،اما بازهم مشکل مرتفع نشد و در نهایت تصمیم براین شد که قطعه مورد نظر خریداری و با هر شرایطی در اسرع وقت به شهرستان ارسال شود.

حسینی گفت: در ادامه نیز با توجه به بروز این مشکل بازهم دستگاه را ری استارت کردیم که جواب داد اما ممکن بود مجددا دستگاه با خرابی مواجه شود و کار دیالیز بیماران نیمه کاره بماند که ریسک بالایی را می طلبید.

وی افزود:باید توجه داشت که روز جمعه بخش دیالیز تعطیل است و امیدواریم قطعه "ممبران" شنبه صبح به بخش دیالیز برسد و بتوانیم بیماران دیالیزی را پذیرش کنیم،به هرحال در این چند روز با برخی مراکز درمانی در شهرستان ها هماهنگی های لازم برای پذیرش بیماران نیز صورت گرفته بود هرچند امیدواریم مشکل بزودی مرتفع شود تا بیش از این شرمنده بیماران عزیز نشویم.

حسینی در پایان گفت:امروز نیز با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با بیمارستان های دهدشت و یاسوج،مقرر شد که تعداد20 نفر از بیماران جهت دیالیز در این بیمارستان ها نیز پذیرش بشوند،هرچند به بیماران هم اعلام کردیم که در صورت نداشتن وسیله ایاب و ذهاب با آمبولانس آنها را اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها