نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1399 - 8:04
نماینده اسبق گچساران در مجلس:
پیشرفت کشور از برکات خون فخری زاده هاست
علیمراد جعفری:تجربه ثابت کرده که خون پاک شهیدان عزیز به پیشرفت کشور شتاب بیشتری داده است ، این نظام برکات خون فخری زاده هاست که اکنون استوارتر از گذشته در پیشرفت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیمراد جعفری ،نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در مطلبی به مناسبت چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای شهید"محسن فخری زاده" نوشت:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

چهل روز از ترور دانشمند هسته ای ایران اسلامی ، شهید فخری زاده می گذرد. قطعا شهادت این مرد بزرگ برای کشورمان بسیار سنگین است. دانشمند نخبه ای که بیشتر از آنکه درون کشور خود شناخته شده باشد در کشورهای صاحب علم و فناوری و دشمنان ایران اسلامی شناخته شده بود.

اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه ترور شهید فخری زاده  که حقیقتا یکی از بهترین و با اخلاص ترین مدیران متعهد و متخصص صنعت هسته ای و نظامی کشور عزیزمان، توسط دشمنان داخلی و خارجی را بشدت محکوم می کنیم.

این ترور که به دست ناپاک عوامل صهیونیسم بین الملل  انجام شد در حقیقت دشمنان تحمل پیشرفت های هسته ای و موشکی دانشمندان ایرانی و البته توانایی رقابت با آنها را ندارند و در کمال نا امیدی دست به حدف دانشمندان ما میزنند غافل از آنکه با این حرکات ددمنشانه و‌ غیرانسانی  کوچکترین خللی  در حرکت رو به جلو  کشور بالاخص درحوزه های هسته ای و نظامی پیش نخواهد آورد بلکه تجربه ثابت کرده که خون پاک شهیدان عزیز به پیشرفت کشور شتاب بیشتری داده است.

 این نظام برکات خون فخری زاده هاست که اکنون استوارتر از گذشته در پیشرفت است.شهیدفخری زاده که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از وی به عنوان یکی از دانشمندان تاثیرگذار صنعت هسته ای  ایران نام برده بودند و به اذعان رسانه های رژیم صهیونیستی نقشه ترور این شهید والامقام از ۱۵سال قبل در‌ دستور کار این رژیم تروریست بوده است. همرزم شهید تهرانی مقدم که خدمت و جهاد را فقط برای رضای خدا و در سکوت کامل انجام می دادند.

 شهادت شهید فخری زاده را به محضر امام زمان (عج) نایب بر حقشان امام خامنه ای و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت میگویم و شهید فخری زاده یک پیام ویژه بهمراه داشت ؛ اینکه میشود بی نام و نشان و مخلصانه برای این نظام و انقلاب فعالیت نمود و عزت دست خدای تبارک وتعالی است.

خداوند روح این شهید عزیز را با سالار شهیدان اباعبدالله الحسین محشور بگرداند .

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها