نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1399 - 17:33
شهردار گچساران از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ناوگان تاکسیرانی در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری ،شهردار گچساران در این خصوص گفت:طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ناوگان تاکسیرانی از ابتدای سال با توجه به شیوع ویروس کرونا با هدف حذف پول بخصوص اسکناس از چرخه پرداخت کرایه که خود یکی از راه های تبادل و گسترش ویروس کرونا می باشد در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود:بنابراین پس از پیگیری های مکرر ترتیبی اتخاذ شد که به صورت رایگان در اختیار رانندگان محترم ناوگان حمل و نقل مسافر قرار گیرد. در مرحله اول این طرح، مسافرینی که دارای گوشی هوشمند بوده با استفاده از نرم افزار پولک (poolak) در بازه زمانی کمتر از یک دقیقه قادر به پرداخت کرایه خواهند بود.

ظفری تصریح کرد:به یاری خداوند متعال و همکاری کلیه رانندگان در مرحله دوم طرح پرداخت کرایه از طریق کدهای دستوری #* برای دارندگان کلیه گوشی های غیر هوشمند نیز میسر خواهد شد.

شهردار گچساران گفت: از اینرو از کلیه رانندگان و شهروندان گرامی تقاضا دارد که با استفاده از این سامانه به قطع زنجیره انتقال ویروس که همانا مسئولیت اجتماعی هر فرد در جامعه است کمک نمایند.

وی افزود:در پایان جا دارد تشکر ویژه کنم از دکتر داوود حبیبی مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر که پیگیر راه اندازی این سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه ناوگان تاکسیرانی بودند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها