نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1399 - 12:01
شهردار گچساران از نوسازی و تعویض تابلوهای تمثال شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در مسیر ورودی های این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری ،شهردار گچساران در این خصوص گفت:ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، یکی از رویکردهای فرهنگی شهرداری،زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی در اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار جامعه است.

وی افزود:در اين راستا در دو سال اخیر در ورودی این شهر از سمت شرق و هم از سمت غرب  تابلو عکس شهداء نصب شده است، اما تعدادی از تابلو عکس ها در سطح شهر با گذشت زمان و تغیيرات شرایط آب و هوا نیز بنرها به مرور زمان مندرس و فرسوده شدند که نیاز به بهسازی و غبار روبی ، شستشو و مرمت داشتند.

شهردار گچساران درادامه تصریح کرد:بنابراین شهرداری جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و فضا سازی معنوی در سطح شهر اقدام به تعویض تصاویر مزین به شهدای شهرستان در سطح شهر ،و شستشو ،غبار روبی تابلو عکس ها در ورودی‌های شهر کرده است.

ظفری گفت:بهسازی تصاویر شهدا گامی موثر جهت معرفی شهدای شهرستان و آشنایی با سیره و سبک زندگی اسطوره های دفاع مقدس است.

وی افزود:همچنین پرداختن به این امر نشان آن خواهد بود که جامعه قدردان ایثارگری های خانواده های شهداء و ایثارگران بوده و مورد تکریم آنان هستند که آرامش خانواده ها را به دنبال خواهد داشت.

ظفری در ادامه تصریح کرد:از سایر اقدامات شهرداری این شهر در زنده نگهداشتن یاد شهدای گرانقدر ،نامگذاری کوچه ها، خیابانها و میادین به نام شهداء است.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها