نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1399 - 9:12
کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران مطرح کرد؛
اقدامات سپاه و بسیج در رزمایش کمک مومنانه ارزشمند است
فرشید علیزاده:وظیفه داریم در این طرح خداپسندانه شرکت کنیم وسبب التیام دردها و رنج های ناشی از محرومیت جامعه را با تعاون،همدلی وکمک به نهادهای یاری رسان و حمایتی به نحو احسن انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرشید علیزاده،کاپیتان باسابقه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص رزمایش بزرگ کمک مومنانه گفت:این طرح در حقیقت براساس نیاز امروز جامعه از سوی رهبر بصیر و آگاه به امور ایران اسلامی مطرح و به حقیقت یک طرح مبارک و کارآمد است.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت عده ای از هموطنان در شرایط بحران کرونا ویروس، وجود مشکلات معیشتی و نیز آنهایی که از لحاظ اقتصادی در تنگناهستند،در حقیقت اجرای این طرح خداپسندانه می تواند فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه باشد و نیز کسانی که درآمدشان کفاف هزینه های زندگیشان را در این شرایط فراهم نمی کند.

علیزاده در ادامه اظهارکرد:بنابراین با توجه به فراخوان قرآنی و روایاتی مانند «تعاونوا علی البر والتقوی» وبا توجه به مشکلات معیشتی جامعه و خطر انتشار ویروس کرونا و حمایت از اقشار کم درآمد و لزوم کمک و یاری رساندن به نیازمندان کشورمان ،وظیفه داریم در این طرح خداپسندانه شرکت کنیم وسبب التیام دردها و رنج های ناشی از محرومیت جامعه را با تعاون،همدلی وکمک به نهادهای یاری رسان و حمایتی به نحو احسن انجام دهیم.

کاپیتان فوتبال نفت وگازگچساران گفت:با توجه به ارتباطی که با دوستان بسیجی و سپاهی دارم، از نزدیک تلاش های آن ها را می بینم که به شدت در این کار بزرگ پیشگام هستندو شناسایی افراد را به خوبی انجام می دهندکه به نظرم بسیج و سپاه نه تنها در استان ما بلکه در کل کشور  ارزشمند ترین و عمده ترین نقش را در رزمایش کمک مؤمنانه داشته است.

وی افزود:لذا با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب‌ که انرژی مضاعفی را به جامعه خصوصا خیرین، جوانان و ورزشکاران تزریق کردند پس انتظار هم می رود که کلیه اقشار جامعه که توانایی مالی دارند در این طرح بزرگ و خداپسندانه شرکت کنند و همراه با پاسداران و بسیجیان همیشه در صحنه گام مثبتی در جهت رضای خدا برداریم و بتوانیم گوشه ای از دین خود را به مردمی که در تمامی صحنه ها حاضر و پشت گرم ورزشکاران و جوانان بوده اند، ادا کنیم .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها