نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. ارديبهشت 1399 - 15:20
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران : برای مهار و اطفاء حریق در مناطق صعب العبور کوهستانی نیروی انسانی در روستاهای هدف از طریق دهیاری ‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج آموزش لازم را ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دراین نشست نیز سرهنگ سید علی اصغرنورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد:در زمینه بحران شاید مهمترین موضوع بحث آتش سوزی است که متاسفانه استقبال برای اطفاء حریق صورت نمی‌گیرد.

 وی افزود:بنابراین بسیج و بسیجیان در زمینه اطفاء حریق و آتش سوزی‌ها در مراتع یکی از پایه های اصلی بوده است، بسیج بدون هیچ چشم داشتی به این حوادث پرداخته و همیشه پیش قدم بوده اما تا کنون اعتباری برای افراد آسیب دیده در این گونه ماموریت‌ها تخصیص داده نشده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: برای مهار و اطفاء حریق در مناطق صعب العبور کوهستانی نیروی انسانی در روستاهای هدف از طریق دهیاری ‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج آموزش لازم را ارائه دهند.

 نورایی نسب درادامه به برگزاری رزمایش در مناطق صعب العبور برای مهار آتش سوزی در مراتع اشاره کرد و گفت:برگزاری این رزمایش در جهت شناسایی توانمندی نیروی انسانی در مناطق صعب العبور با هدف کاهش آسیب نیروی انسانی است.

 وی در ادامه به اعتبارات تخصیص داده شده سالهای گذشته در جهت خریداری تجهیزات اطفا حریق اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گونه تجهیزاتی خریداری نشده و ما از فرماندار شهرستان خواستاریم که این اعتبارات را پیگیری کنند ،چرا که در زمان آتش سوزی در مراتع و مناطق صعب العبور این شهرستان هیچ گونه تجهیزاتی اطفاء حریق وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها