نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1398 - 0:41
با خاتمه‌ دوره استراحت میان فصل لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دور برگشت این رقابت ها آغاز و رقابت تیم‌ها برای صعود به لیگ یک وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،زنگ آغاز دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز گذشته به صدا در آمد و رقابت تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سهمیه صعود به لیگ یک شروع شد.

در هفته چهاردهم این رقابت‌های که با برگزاری ۱۰ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان آغاز شد، در دیداری حساس و از گروه دوم این رقابت ها دو تیم شهدای بابلسر و نفت و گاز گچساران  به مصاف هم رفتند که این دیدار پرگل با تساوی 2 بر2به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه تیم شهدای بابلسر برگزار شد،هانی اسماعیلی و مصطفی نوربخش برای تیم شمالی و نیز محمد بختیاری و سجاد عبدویی برای نفتی های گچساران گلزنی کردند.

تیم نفت و گاز گچساران باکسب 6 پیروزی ، 5 شکست ،سه تساوی و با 21 امتیاز در رده سوم جدول گروه دوم این رقابت ها حضور دارد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

تیم های کارون اروند خرمشهر،نماینده بجنورد،فولادنوین اهواز،شهید قندی یزد،والان کامیاران،خیبر خرم آباد،شهرداری فومن،شهرداری همدان،کاسپین قزوین،مس نوین کرمان،پرسپولیس گناوه،استقلال ملاثانی،شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران نیز در گروه نخست این رقابت ها حضور دارند.

 مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است ودر پایان این دیدارها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

سایر نتایج دیدارهای لیگ دو فوتبال کشور:

گروه الف
* میلادمهر تهران 1 – فولادنوین اهواز 0
* شهید قندی یزد 6 – شهرداری فومن 0
* خیبر خرم آباد 2 – اترک بجنورد 0
* شهرداری آستارا 1 – مس نوین کرمان 0
* امید گناوه 1 – آوالان کامیاران 1
* شهرداری همدان 1 – کاسپین قزوین 0
* کارون اروند خرمشهر 0 – استقلال ملاثانی 3 (عدم حضور تیم میزبان)

گروه ب
* ملی حفاری اهواز 2 –¬ شهرداری ماهشهر 0
* شهرداری بندرعباس 2 – پاس همدان 2
* شهرداری بم 1 – چوکا تالش 1
* شهداء بابلسر 2 – نفت و گازگچساران 2

دوشنبه 23 دی 98
* مس شهر بابک – شهداء رزکان کرج
* سردار بوکان – ایرانجوان بوشهر
* بعثت کرمانشاه – نفت امیدیه

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها