نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1398 - 6:58
هنگام بازرسی از چند واحد صنفی گچساران تعدادی از کسبه که از حضور مدیر کل تعزیرات استان دربازار اطلاع پیدا کرده بودند،کرکره محل کسب را پایین کشیدند و محل را ترک کردند!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روز گذشته مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان این نهاد ، رئیس تعزیرات حکومتی گچساران و بازرسین اصناف و صنعت و معدن به طور سرزده از بازاراین شهرستان در خیابان بلادیان تا خیابان هلال احمر را سرکشی و متخلفین را اعمال قانون کردند.

در این بین آن چیز که بیشتر از همه مشهود بود عدم درج قیمت ها بر روی اجناس بود و بسیاری از واحد های صنفی اجناس خود را بیشتر از مبلغ فاکتور و سود مصوب به فروش می رسانند که در این بین نیز شهروندان به صورت رو در رو گلایه های خود از مدیریت بازار شهرستان را به گوش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان رسانند .

هرچند مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه با بیان  اینکه از دهم شهریور ماه تا دهم مهر ماه سرکشی ها ادامه خواهد داشت،افزود:در این طرح کیف وکفش و نوشت افزار دانش آموزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت که گشت های مشترک که جز وظایف ذاتی اتاق اصناف و بازرسین صنعت و معدن و تجارت بوده انجام شده  ونیز فرم ها را تهیه و ارسال می کنند .

برات علی صالحی به تشدید گشت های مشترک پرداخت و گفت:رئیس شعبه تعزیرات حکومتی در گچساران در گشت ها حضور خواهند داشت و بررسی خواهند کرد و نیز در مدت زمان زیر ده روز به پرونده های متخلفین رسیدگی می شود و باتوجه به اینکه بنده کمتر از سه ماه است که وارد این استان شده ام با این حال دو بار در گچساران حضور پیدا کرده و از نزدیک بازار را رصد کرده ام.

وی اظهارکرد: از روزگذشته نیز به صورت نامحسوس با معاونت اجرایی .،مدیر روابط عمومی  و حراست سازمان، بازار را رصد کرده و متخلفین را اعمال قانون کردیم  و از دوستان صنعت و معدن و اتاق اصناف تقاضا کردیم که در گشت های مشترک هم حضور داشته باشند که متاسفانه مشکلاتی نیز وجود دارد که ان شاءالله برطرف خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد درادامه خاطر نشان کرد:تعداد ۸۳ مورد بازرسی از سطح شهر گچساران داشتیم که تعداد ۷۲ مورد فرم گزارش تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شده که مورد بررسی قرار گرفت و جرایم آن بعد ها اعلام خواهد شد.

صالحی تعداد تخلفات ثبت شده درگچساران را از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۷۲ مورد برشمرد و افزود:۶۵۹ مورد فرم گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال شده که ۶۷۲ مورد منتهی به رای شده و بالغ بر ۳ میلیارد ریال جزای نقدی و ضبط کالا و خودرو در بحث قاچاق و نصب پارچه بر سر در مغازه ها به جهت اعمال قانون را داشتیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این شهرستان در مسیر شهرهای مرزی قرار دارد و بخشی از زندگی مردم را همین خودروهای شوتی به خطر انداخته اند و مشکل ایجاد کرده اند که در کوتاه ترین زمان ممکن سعی خواهیم کرد این موضوع با همکاری دستگاه های انتظامی و امنیتی بررسی شود.

 صالحی در ادامه نیز گفت:ما سامانه تعزیرات حکومتی ۱۳۵ و ۱۲۴ در سازمان صنعت و معدن و تجارت را داریم که موظف به پاسخ گویی مردمی هستیم.

هرچند هنگام  بازرسی از چند واحد صنفی تعدادی از کسبه که از حضور مدیر کل تعزیرات اطلاع پیدا کردند کرکره محل کسب را پایین کشیدند و محل را ترک کردند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها