نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1398 - 7:56
فرمانده سپاه ناحیه گچساران:تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد،اما نباید بگذاریم ارزش های شهداء در جامعه کمرنگ شود و جامعه از اندیشه های آرمانی حقیقی انقلاب فاصله بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، فرمانده سپاه ناحیه گچساران و  جمعی از کارکنان این ناحیه مقاومت بسیج با خانواده شهیدان قیاس مهدوی لار ،جبارکشاورز و عزیز خانی شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب در این دیدارهای با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهداءدر دفاع از آرمان های انقلاب گفت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی افزود :آرامش و امنیت امروز کشور مدیون جان فشانی شهداء ، صبر و مقاومت خانواده‌های آنان است و خانواده معظم شهداء از افتخارات کشور هستند  و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

نورایی نسب درادامه پاسداشت میراث گرانقدر شهداء را رسالتی عظیم برشمرد و تصریح کرد: نباید بگذاریم ارزش های شهداء در جامعه کمرنگ شود و جامعه از اندیشه های آرمانی حقیقی انقلاب فاصله بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:دیدار با خانواده معزز شهداء و ایثارگران توفیقی الهی است که مسئولان با دیدن آنها روحیه و انگیزه خدمت مضاعف به مردم را می‌دهند.

در این دیدار مادر شهید جاوید الاثر "قیاس مهدوی لار"  به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و پدر ایشان هم از خصوصیات اخلاقی این شهید والامقام مطالبی بیان کردند.

همچنین در این دیدار پدر شهید جبار کشاورز بیان کرد :همه امید ما خانواده های شهداء در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهداء، به سپاه و بسیج است که همواره در خط ولایت فقیه حرکت می کنند.

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها